{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

kan snart ikke klare mere... {{forumTopicSubject}}

Bor i et kollegie og de har meget tynde vægge, og har nu boet her i 1½ år med den samme overbo.

Han er sådan en type som skider på reglerne og gør som det passer ham. Hvilken er at han spiller højt musik på det mærkeligeste tidspunkter, og selv om jeg har været oppe mange gange og har skrevet en klage på den tid jeg har boet her, har det ikke gjort det bedre.

Eks, i dag begyndte han at spille højt musik kl. 06 om morgen og i sidste weekend var det også meget tidligt om morgen. Har også mistanke om at han tag hash, og har sprugt politiet om det er noget de kan gøre ved ang. støj, men nej det er noget jeg skal gå til boligforeningen med.

Vil bare lige ud med min vrede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan snart ikke klare mere...
  • #1   20. maj 2011 Ved ikke om de andre også føler sig generet,men det vil jeg tro, for vis jeg kan hører det,så kan dem som bor rundt om ham også.

Syns også det er fint at han fester i weekenden til en 1-2 stykker men efter der, der går min grænse,der kan man godt tag hensynd til hinanden.

• #3   20. maj 2011 Jeg kender det for godt jeg bor privat til leje her hvor jeg er nu. Og næsten hver weekend må jeg be dem om at skrue ned da jeg ikke orker at høre på min ruder der dirre. Men her er det også på hverdag eosv.. Plus jeg kan høre dem prutte der oppe. Jeg har valgt at flytte da jeg ikke gider blive ved med at fortælle en der er et voksent menneske om at tage hensyn. heldigvis flyttede mine larmene naboere. Men den nye er stille men aldrig hjemme så hun klager ikke -.- grrr... Men om 2 mdr så er jeg væk her fra i en meget bedre og moderne lejlighed.

• #4   20. maj 2011 Forresten politiet kommer ud hvis der er larm for åbne vinduere. Been there done that. Det hjalp lidt på min overbo mennn.. Ellers er der jo LLO de kan hjælpe dig med dine problemere når bolig forenngen ikke vil gøre noget

• #5   22. maj 2011 Okay.

Vis det kommer i ordnen med kommunen så flytter jeg forhåbeligt snart ud på landet i smukke omgivelser, hvor der kun er ro.

Har lige været der ude i weekenden og det er et rigtigt dejligt sted.

Kommentér på:
kan snart ikke klare mere...

Annonce