10. aug 2008 Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
Har bare brug for at komme ud emed det {{forumTopicSubject}}
Hej!
Hvis du ikke vil høre på hvor dårligt mit liv er lige fortiden så er du klikket ind på det forkerte forum,
Jeg har bare lige brug for at komme ud med alt det der sker i mit liv lige for øjeblikket ...:
i December måned fik min pony hoppe en forvirdning i kodeleddet, så hun skulle stå i 5 uger, og måtte kun trække korte ture med hende.
Efter de 5 uger vendte vi stærkt tilbage og vi var næsten klar igen da det hele faldt sammen.
Jeg stod og striglede hende på stald gangen lige så stille, men da jeg så når hendes ryg springer hun frem. jeg mærkede efter og fandt ud af at hun havde ondt i ryggen, vi fik en maasør som står på stedet til at kigge på hende og hun sagde at det måske var sadlen. hun kiggede på sadlen og det viste sig at den var omstoppet skævt. vi fik en sadelmager ud og hun slog fast at sadlen aldrig har kunnet passe hende ( vi købte sadeln af en anden sadelmager) så stod vi igen ikke og kunne ride da hun både havde ondt i ryggen og har et brændsår oppe på ryggen vi begyndte at trække ture med hende igen og longere hende uden longering gjord på.
Da hun ikke havde ondt i ryggen mere begyndte vi så småt at lede efter en sadel. men det blev der hurtigt sat en stopper for. for hende der ejer stedt hvor vi står på hun gar 4 års effering(steves xD?) med hesten) at vi over hovedt ikke måtte have noget på ryggen af hende i en hel måned pågrund af brænd såret.
så vi begyndte "løs" longeringen forfra.
Men idag(d 16 april) longere vi hende og da vi så er færdig finder vi ud af at hun har fået et slid sår på bag benet enten fra klokken (den var meget slidt da hun slider klokker meget) eller fra hendes hov. så nu ser vi i morgen om hun er halt eller hvad.
syntes godt nok det går meget op af bakke for tiden! dte er bare ikke sjovt at have hest lige for tiden ! og det skal det jo være :/?
Undskyld hvis det blev lidt langt
-Mia
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 393
Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har brug for en snak :o)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Ingen bøjler i lammeskindssadel og bomløs skal have trykfordelene underlag.
Det er ikke sjovt når hesten er skadet - nogle heste rammes desværre af skader så de står 3år on/off med skader, uheldig har man lov til at være.
Og andre heste bliver 30år uden en skade.
aug 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
Camilla S:
Hun bliver nød til at have en rigitg sadel. en bomløs "falder ned" på ryggen af hende og genere hendes brandsår
Har bare brug for at komme ud emed det