En Henning sadel.. {{forumTopicSubject}}
Nogen af jer kender måske Henning sadlen. Nok den lækreste sadel der findes på markedet idag.
Sadlen bliver special syet så den passer perfekt både til rytter og hest. Desværre koster sadlen også 30.000-35.000 kr, så det er ikke liiiige en man bare lige går ud og invensterer i..
Min træner har saden en sadel, og jeg er så heldig at selvom den er specialsyet til hendes hest, passer den også rigtig godt på Little, så det er den han har på nu.
Den er jo selvfølgelig helt ekstrem lækker at ride i. Totalt god knæstøtte der støtter, uden at låse en fast. Det er pludselig en helt anden oplevelse at ride..
Men jeg kan jo ikke låne min træners sadel for evigt, så må ud at anskaffe mig en anden sadel. Hvis jeg havde pengene havde jeg da helt klart købt en Henning sadel til Little, men nu går jeg ikke rundt med 35.000 i lommen (o:
I kan se Little i min profil..
Hvilken sadel ville i forslå? En sadel der minder meget om Hennings adlerne i deres opbygning, men er en smule billigere (o:
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
Men de er bare så super lækre, suuuk. Min træner har også en, det er bare en lækker følelse af sidde i den :-))
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Du er ikke tilfreds med den isabell werht du har?
maj 2008
Følger: 90 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 188 Svar: 816
En Henning sadel..