2.062 visninger
|
Oprettet:
Info om JC Saphir‏ {{forumTopicSubject}}
Hej ..
Er der nogle af jer der ved hvor man kan få noget info om JC Saphir‏ dressur sadlen ?? Da jeg har kig på sådan en , men kan ikke rigtig finde noget info om den
Håber virkelig i kan hjælpe mig ..
Mvh Tanja
dec 2004
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 395
dette er Jorges Canaves (JC) hjemmeside. Ved ikke om der står noget om Saphir, da den er ved at være nogle år gammel.
www.jorgecanaves.com/
Har selv haft en JC Saphir til min frederiksborger dressurhest for flere år siden. Solgte den desværre sammen med hesten, for at være sikker på at den fik en sadel som passede ved de næste ejere også.
Det er den bedste dressursadel jeg har haft.
Der er tilpas dybt sæde, store knæstøtter, og tilpas blødt sæde. Den er lavet i dobbeltsyet kalveskind og er vildt lækker at sidde i. Selvom jeg brugte den hver dag i 2 år, kunne man ikke se at den havde været brugt.
Den lå fantastisk godt på min hest og var uldstoppet, så den kan tilpasses til hesten.
Skal helt klart have sådan en igen når jeg skal have dressursadel, hvis min nuværende hest har formen til den.
mar 2007
Følger: 55 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 62
dec 2004
Min hest var en frederiksborger på 1.75, så han var rimelig bred.
Sadlen var oprindelig købt af min veninde til en meget bred pony, men ponyen blev solgt, og sadlen var for bred til hendes hest, så vi byttede sadler, da min springsadel var for smal til min hest.
Du kan se hesten jeg brugte den på, på min bruger. Der er kun en frederiksborger, så den er nem at finde. Desværre er der kun et enkelt ridebillede, da jeg mistede alle billeder af ham, da min computer gik ned, inden jeg fik dem lagt ind.
dec 2004
http://195.69.129.26/webshop/documents/3ec802546f9713b6a6629d791503fbbd/JC%20Sadler%20_2_.pdf
Info om JC Saphir‏