{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Ridebukser til os med korte ben? :b {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvad de forskellige mærker forventer af ridepiger, men hvis jeg skal ha' den rigtige længe i ridebukser, er omkredsen nok lige i underkanten til en som er svært undervægtig - hvilket jeg ikke er! Tror ikke de forskellige mærker har taget højde for, at der findes nogle kortbenede ridepiger :b men kender I nogle ridebukser som passer til en, som ikke har de der forfærdeligt lange ben? Er så træt af at ridebukser sidder forfærdeligt på mine ben, fordi de er så lange :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridebukser til os med korte ben? :b
  • #1   13. apr 2011 Jeg rider i Horze - grandprix modellen med flagene bagpå.

Jeg er 160cm og en str. 34/36 - dog 36, i den her model da de er små i str.

• #2   13. apr 2011 Prøv dig frem. Jeg er heller ikke ligefrem den mest langbenede og jeg er ret glad for Pikeurs bukser- i str 40 osv. Hvis du tager dem i 76, 80, 84 osv er de til langbenede mennesker. Men ellers synes jeg også Mountain Horse laver fine længder til de ikke langbenede :o)

• #3   13. apr 2011 Okay, tak tak :b jeg er også kun 160, og bruger somregel 36-38. Men synes bare tit at hvis de passer i længden, så er omkredsen totalt mini smiley

• #4   13. apr 2011 Jeg er kun 154 cm høj og de eneste ridebukser der passer mig er Horze sine. De har forskellige mærker og hvis jeg var dig ville jeg tage derhen og prøve hvis du bor i nærheden af en. Jeg har 2 forskellige modeller en der heder Active og den er meget god og billig. Jeg bruger også 36 og de bliver lidt lange i benene men jeg har fået min mor til at sy dem op da det er de eneste bukser der passer i lårene og i midjen. Jeg syns titt ridebukser er alt for store i røven også skal man have en midje der er 4 gange mindre ligesom en barbiedukke..

Kommentér på:
Ridebukser til os med korte ben? :b

Annonce