{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Navn til blog? {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fundet inspirationen og alle ideerne til at lave min egen blog, efter at have været følger på adskillige blogge rundt omkring på nettet. Jeg ønsker at have et personligt sted at samle mine tanker, ideer og fund og dele det med andre der er interesseret. Det er også et sted hvor det er nemt at samle billeder og mode.
Mit hoved et sprængfyldt med ideer til selve bloggen og jeg kan ikke vente med at komme igang, selvom jeg har mere praktiske ting at tage mig til (en anden sag! xD)

Men her sidder jeg så lidt fast ved navnet - Så derfor ville jeg høre om der er nogle ideer til et godt og fangende navn, som måske er lidt mystisk mens det dækker over følgende?

(bloggen skal omhandle: mode, modeller, IN, magasiner, modefund, make-up, tips, ideer, mad, opskrifter, sundhed, tanker, spekulationer, fml, typiske situationer, skole, lektier, veninder, sladder, drenge, problemer, hverdagsbelsutninger, beslutninger generelt, fuldstændige random ting der noglegange falder mig ind, gingers & folks fordomme, heste(dyr), fritid, kærlighed, dilemmaer, musik, celebrities, skandaler, politik, poltiske emner&problemer, Danmark i forhold til andre lande og hvad jeg nu ellers kommer på).

Hvis i har ideer til hvad bloggen mere skal omhandle, må i endelig også skrive smiley
Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til blog?
Kommentér på:
Navn til blog?

Annonce