{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hjælp! Giv mig jeres meninger :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley jeg skriver for at høre jeres meniger. Det startede med at en af mine veninder havde taget en film af mig. Hun spurgte om hun måtte ligge den på facebook, men jeg sagde helt normalt nej uden nogen sure eller trælse ting. Men da jeg logger på facebook dagen efter ser jeg hun har lagt den ind trods jeg sagde nej. Jeg blev sur og bad hende med det samme om at slette den. Men hun mener jeg overreagere og begynder og skrive alt muligt om hvordan jeg rider og passer min pony og hvordan vores forhold er! Bare på grund af jeg ikke var ude ved den i 2 dage! Fordi den første dag var alle mine ting blevet stjålet på min skole og der iblandt mine nøgler til mit skab og mit buskort! Og den anden dag vat fordi der var en koncert på min skole hvor vi skulle bliver sp jeg ikke nåde bussen! Og jag havde fået en anden veninde til tage sig af hende! Jeg mener det respktløst og grænseoverskridende! Og det med hvordan jeg passer min pony kommer da overhovedet ikke hende ved og hvad det med den video og gære? Altså min pony springer selv om jeg totalt fejl bedømer en afstand! Og jeg kan gå med den udenfor og det hele uden noget på den og den følger bare efter og traver når jeg løber osv. Den kan stå uden noget helt stille på staldgangen uden at gå nogen steder selv om der er foder i kryben lig på den anden side af boksdøren! Og meget mere andet! Det kan man da ikke med en hest der ikke stoler på en eller som man passer dårligt! 

- hvad er jeres mening? smiley

På forhånd tak! smiley

Hvis der er nogle tastfejl eller stave fejl er det fordi jet skriver det her på iPod så det er lidt mere sjusket :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Giv mig jeres meninger :)
Kommentér på:
Hjælp! Giv mig jeres meninger :)

Annonce