{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Hjælp AT opgave .. {{forumTopicSubject}}

Det overordnede emne er At være på - muligheder og problemer.. jeg har så valgt at skrive i idræt og psykologi og skriver om narcissisme og selviscenesættelse..
jeg skal analysere hvordan eliteidrætsudøvere iscenesætter sig selv.
Jeg har tænkt lidt på at tage en gymnast og en cykelrytter og analysere og kigge på forskelle, MEN er der nogen der kan finde noget hvor de iscenesætter sig selv? eller evt. nogle gode navne på nogen cykelryttere/gymnaster..
Ja jeg har prøvet google, men synes ikke jeg kan finde noget ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp AT opgave ..
  • #1   28. mar 2011 Tina Lund iscenesætter da sig selv så det gør en ting smiley

• #2   28. mar 2011 Sorry, fik læst det som om det var alm ryttere du søgte efter smiley

• #3   28. mar 2011 Den ide har en veninde også akkurat lige sendt til mig, og ja det var sku nok en rigtig god mulighed smiley mange tak ..
    og kunne sku os være interessant ..

• #4   28. mar 2011 jamen det kunne det faktisk os sagtens være smiley
    Det skal bare være eliteidræt, og det er det vel os, for hun rider jo høje stævner, så den må jeg lige vende med min vejleder men tror helt klart det er en mulighed smiley

• #6   28. mar 2011 Ja, prøv da det smiley ellers tænker jeg lidt på Contador, om alt hans åndssvage snak om doping kan være en form for selviscenesættelse men meeeh.... Frederik Fetterlein tænker jeg også lidt på, men tvivler på, hvor meget stof der er at finde.. Der er selvfølgelig også frøken Wozniacki, men jeg ved ikke lige, hvor meget SELViscenesættelse det er? Altså hun har selvfølgelig været med i reklamer og sådan, det er vel også en form for selviscenesættelse, eller?

• #7   28. mar 2011 mange tak for hjælpen smiley
    jo at de har været med i reklamer må vel os være at de har iscenesat sig selv..
    tror jeg prøver at kigge nærmere på bjarne riis eller contador og så tina lund..
    Da min vurdering i opgaven handler om doping og sådan ville det jo være godt at have en cykelrytter med tænkte jeg ..

• #8   28. mar 2011 Så lidt smiley tror også Bjarne Riis er en god ide så! hvis du mangler hjælp eller noget til narcissisme må du sige til, skrev SRP om det blandt andet smiley

• #9   28. mar 2011 ja og vurderingen er os noget med hvor langt de vil gå for at opnå gode resultater og sådan og tina lund gør jo en del for det også med selviscenesættelsen så tror faktisk den ku være god..
    mange tak smiley kunne godt ske jeg kunne bruge lidt hjælp der, skal redegøre for hvad narcissisme er, og har gjort, men er meget i tvivl om jeg har de rigtige ting med ..

• #10   29. mar 2011 ja det ved jeg det er nemlig os det der er mit store problem, for de fleste steder bliver de jo iscenesat af medierne, men min lærer mente at selvom medierne iscenesætter dem ville man godt kunne dreje den så det passede, fordi at de må ha givet mediernes accept, derfor var det alligevel selviscenesættelse, øhm ... ja jeg er meget i tvivl..

• #11   29. mar 2011 Okay, hvis du giver mig din email, kan jeg sende dig min opgave smiley Det er ikke den bedste opgave - fik 7, men psykologidelen er vist god nok, om ikke andet til inspiration..

Kommentér på:
Hjælp AT opgave ..

Annonce