{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Anbefal mig en løbesko {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har nu besluttet mig at jeg vil i gang med at løbetræne (til trods for at løbeturen i går har smadret mine lår fuldstændig!), men jeg skal have mig nogle nye løbesko!
Jeg har det der hedder "overpronation" - altså en smule platfodet, og skal derfor have en løbesko med en god svang og god støtte.

Hvis du løber, hvilken løbesko har du så?
Dem jeg har nu er bare nogle billige adidas fra bilka, og jeg får ondt i knæene og hoften når jeg løber med dem på, fordi de ikke passer til min løbestil.

Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Kh Signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal mig en løbesko
  • #1   28. mar 2011 Nike Shox.
    De bedste. - Syntes jeg. smiley

• #3   28. mar 2011 jeg gik ned i min sportforretning. Der kom jeg op på et løbebånd som kunne vurdere hvilken sko jeg skulle have(:

Første gang jeg løb med de "rigtige" løbesko følte jeg nærmest jeg fløj afsted fordi de passede perfekt til mig(:

• #5   28. mar 2011 vil klart anbefale dig, at du får lavet en løbetest.. man kan få dem lavet i Intersport og i løberen ved jeg.. De kan se din løbestil, om du løber indad, udad, er platfodet eller hvad der kan være.. så vejleder de dig i at få de helt rigtige sko.. gode løbesko koster en del, men pengene er givet godt ud, i stedet for at ødelægge sine fødder.. Held og lykke med det..

Kommentér på:
Anbefal mig en løbesko

Annonce