{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Arbejde {{forumTopicSubject}}

kender i det hvor man bare kører fast når man leder efter arbejde? jeg er så besat på at finde noget at jeg ikke engang kan sove, os fordi jeg SKAL skaffe 4000 inden den 1 maj. Men kan ikke finde noget har ledt og ledt og leder stadig søger osv, men tror ikke jeg når at finde noget jeg kan for lange 4000 for inden den første april? smiley ihh

ved egentligt ikke hvad jeg ville med dette indlæg, er vist bare kørt fast i det hele, hvis jeg ikke får de 4000 dør alle mine planer.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde
  • #1   28. mar 2011 åh, kender det, sådan gik jeg rundt fra juni til oktober i 2010, søgte og søgte, og kom ud til flere jobsamtaler, men blev sorteret fra i sidste ende. Man bliver desperat når man har hest, som jo er en fast udgift på nolge tusind kroner om måneden.
    Jeg kan bare sige, at I skal sende uopfordrede ansøgninger til alt hvad I kunne tænke jer! Jeg blev selv ansat i en SFO på 25½ time om ugen som vikar. Nu er jeg så fastsat indtil juni med 29 timer pr. uge, og jeg er bare så glad for det faste arbejde! men jeg ved også, at der kommer nogle sparerunder lige om lidt, så måske ender jeg i samme dødsyge situation igen til juni smiley

• #2   28. mar 2011 Jeg kan anbefale man leder på www.ungarbejde.dk
    Jeg var også kørt helt fast, men nu er jeg blevet ansat som supervisor i Sunset, og jeg fandt jobbet derinde.. smiley

• #3   28. mar 2011 Sigyn V
    Mange tak for rådet, det vil jeg da gøre så smiley
    Jeg skal have arbejde indtil august da jeg starter på uddannelse der, og må jo ike gå rundt og lave ingen ting,. så det er sådan set fuldtids job, jeg vil helst ikke sove på stedet (staldarbejde) men søger også andre ting end staldarbejde smiley

BlackPearlBeauty .
    Ja det jo det smiley det er bare en masse aftaler om en hest, og noget sadelmager + bedækning osv. men det jo bare ærgeligt hvis jeg ikke kan skaffe pengene. (:

• #4   28. mar 2011 Sigyn V
    Men jeg har det samme som dig, når jeg kommer ind til samtale, eller skal ringe tilfolk går jeg i baglås, er bare såå genert smiley

Kommentér på:
Arbejde

Annonce