Hunden & hesten var i hopla! Hunden & hesten var i hopla!
Jeg fik mig lige et godt grin idag. Jeg gik de 3 km. op til heste, sammen med hunden. Vi smuttede ind på folden, og så dum som min hund er løber den så hurtigt som jeg aldrig har set før hen til min hest. Skipper ( min hund ) når to meter fra Hoody (min hest) hvor han så styrter tilbage Skipper, og gemmer sig bag en pæl!? Hahahh, grine grine..
Men ja så, gik jeg hen til Hoody imens Skipper snuser til Sensor. Lige pludselig kommer der en hund i fuld firspring løbene hen til Hoody, jeg kan så ikke holde ham, hvor min hund & Hoody leger fuldstændig vild. Jeg får dem så begge indkaldt. Da jeg så vil ha dem begge ud fra marken og op på gården, kommer der 4 hjorte lige over marken i fuld hop. Min hund den styrter afsted efter dem, hvor Hoody så kommer helt op køre, jeg slipper ham også løber de begge efter de 4 hjorte. Ihh, det var et skønt syn. De løb ud fra marken, men jeg fløjtede, og der kom der to banditter i fuld fart som aldrig før ( man skulle tro de havde et væddemål om hvem der kom først?? ) hahah, som stopper lige foran mig, og får godbid.
Selvfølgelig lige den dag, hvor jeg ikke tog kamera med ;s.
Men hvad har i ellers lavet idag med jeres hest?
mar 2009
Følger: 171 Følgere: 152 Heste: 4 Emner: 218 Svar: 2.752
mar 2009
mar 2009
Hunden & hesten var i hopla!