{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  logmenter
  • #2   14. mar 2011 jeg er træt af at jeg ikke selv kan bestemme hvem der kan se mine logmenter.

• #3   14. mar 2011 Jeg bruger logmenter til at fortælle lidt om hvad jeg går og laver.
    Har det fint med at alle kan se dem, skriver jo alligevel ikke noget som er hemmeligt.

Jeg følger kun dem jeg er venner med.

• #4   14. mar 2011 Hvis man har noget der er så hemmeligt burde man nok bare ikke skrive det på internettet smiley
    Jeg er dog ved at blive godt træt af folk der køre chat på logmenterne. Nå men ja synes da godt du kan følge en bruger, alt man laver herinde kan jo ses af alle, på nær pb.

• #5   14. mar 2011 tusind tak for i gad dele jeres meninger, har bare en jeg har fulgt herinde, som har skrevet det sygeste brev om jeg bliver meldt plus mine venner bliver meldt da hun følger sig forfulgt. osv faktisk ret grimt brev men mine venner kan jo ik gøre ved hvad jeg laver herinde.

Det vidst godt jeg ik har flere venner smiley

• #6   14. mar 2011 Hun må da være lidt paranoid så. Alle kan jo følge en herinde, det er lidt ideen med HG, at kigge på hinandens profiler.

• #7   15. mar 2011 Nu kan man jo se hvem der følger ens logmenter.
    Og der er da lidt sært at se at nogle følger en, uden at de kender en.
    Det kan jeg godt undre mig meget over når jeg opdager det.
    Derud over er jeg ret ligeglad med det, er det sjovt at følge mig selvom de ikke ved hvem jeg er, så fred med det!

• #8   17. mar 2011 Altså jeg har da flere brugere jeg følger herinde og også deres logmenter,så det synes jeg da bare er helt ok.
    Hvis man ikke synes om det ,må man da lade være at skrive.
    Jeg er da helt med på at andre følger med i hvad jeg skriver.
    Til Plethest Piratavl vil jeg da bare sige ???? hvad skal Big A og Ha`erne
    dog blande sig i det for og holde øje,det er da for langt ude.
    Jeg hygger mig da med andres logmenter og ser da ikke noget forkert i det.
    Men frk plethest piratavl ,som jeg har fulgt dig så er du da en der ellers følger med i mangt og meget herinde og altid er klar til til at spørge Big A og Ha erne når det kniber, Tja hvilken forskel er der på en vallak på 1.60 og 1.78 ha ha svært at se, men der kunne nan så ha ve fulgt med i logmenterne.
    Så jo bare følg med i logmenter ,det gør jeg og de er spændende og man kan også lære af dem
    Michelle.

• #9   18. mar 2011 jeg forstår egentlig godt at folk nogle gange får skrevet nogle logmenter der måske ikke er ok herinde, men det også rigtigt surt når man bliver snydt i en handel eller andet for man må jo ikke skrive om folk herinde eller advarer folk osv. der er hestenettet bedre lige med det. og folk blander sig meget hurtigt herinde når man evt har en diskussion med en i åben kommentar, eller får deres rygklappere til det og jeg tror det er derfor vi har mange regler herinde, og jeg misunder ikke adminer, det må være et træls job men alle dem der melder og er sure på folk herinde

Kommentér på:
logmenter

Annonce