{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

Ikke hestesnak, for en gangs skyld :). {{forumTopicSubject}}

Ja, bare for at have lidt sjov og fordi jeg keder mig vil jeg gerne høre hvad er jeres værste oplevelse?
Altså fx. at i er kommet til skade eller sådan ? .
Og hvad er jeres bedste oplevelse ?
Altså fx. at i har fået jeres hest, eller sådan ?.

smiley

Min bedste oplevelse :

Jeg tror simpelt hen det var dengang jeg for aller'aller første gang red Rainbow helt alene til stranden. Jeg havde ingenting på hende og red bare derud af :). og det gik bare godt, det er nu ved at være et godt års tid siden, men er ret så sikker på at det er den bedste oplevelse.

Den værste oplevelse, eller hvert fald en af dem var da jeg var lille der var vi hos nogle venner og drikke kaffe og få kage. En rigtig hyggelig dag, og jeg sad inde i et rum ved siden af og tegnede, så gik jeg lige ind til min mor for at give hende tegningen og idet jeg går tilbage på det andet værelse overfalder deres doberman mig, den lå i døren og jeg gik lige så fint forbi uden at røre den. Og den overfaldede mig bare og væltede mig ind i muren, og bed mig et par gange i ansigtet, den skulle lige til at bide mig i nakken, men heldigvis der springer min mors ven over bordet og kyler hunden ind i et andet rum. ( sygt at jeg kunne have været død nu !!! ) , men jeg kom så straks på sygehuset. og blev syet, har så et trælst ar efter det, lige under øjet det går vidst aldrig helt væk. Min mor troede at jeg efter den oplevelse ville være bange for hunde resten af livet, men det første jeg gjorde var at gå hen og snakke med sådan en sød og dejlig hundehvalp da jeg kom ud af hospitalet :D.

...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke hestesnak, for en gangs skyld :).
  • #1   7. jun 2006 Bedste oplevelse: ved jeg simpelthen ikke, mit liv er fyldt med gode oplevelser (:

Dårligste: Måske dengang Amigo havde kolik )':

• #3   7. jun 2006 Milla . : Hvad mener du med det ? smiley . Altså din dårlige oplevelse, er du dødelig syg ? smiley

• #6   7. jun 2006 Værste da min Cirkeline døde, og min gamle fjordhest maja, og min kat og farmor,
    Bedste, da jeg fik a vide, jeg måtte få Asterix, da jeg fik Bella, og da jeg begyndte a passe Cirkeline før hun døde, og da jeg fik min fjordhest Maja for maaaange år siden s; Hun nåede a bliver 24år, fik gratis, ellers skulle hun aflives, og jeg passede hende, og fik lov t og beholede hende, men nu er hun død ssssss;

• #7   7. jun 2006 min værste oplevelse: det var da min morfar døde.. han betød alt i verden for mig..
    den bedste: at min familie, venner og kæreste støttede mig da han gik bort->sæt pris på hvad folk gør for jer!!!
    tja, jeg har ingen hest selv, men jeg hjælper altid pigerne på stutteri bøgsted-møller. i undre jer måske overjeg ruge rprofilen her, men det er fordi de er 3 piger om stutteriet og så er jeg den "lille" hjælper...

• #8   7. jun 2006 Bedste: Da jeg fik Sebastian smiley Var bare SÅ glad smiley

Værste : Da sebastian var syg i vinters, han havde en infektion i luftvejene, som var blevet til leukemi, men nu er han heldivis næsten rask, Han hoster ikke så meget mere . Puha

Kommentér på:
Ikke hestesnak, for en gangs skyld :).

Annonce