{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestebøger/bøger - hvad kender I?
  • #1   6. mar 2011 Heartland er der en del bøger med..

Den sorte hingst mener jeg også der er lavet en bogserie med (Ellers er den vidst i alm. bog)

• #2   6. mar 2011 Prøv at gå på biblioteket - der er tit en lille afdeling med hestebøger smiley

Der er serier som Heartland, Britta og Silver, Lille Lyn og Gitte-bøgerne.

Sikke En Hest er også en rigtig sød bog smiley Og hvis du er til meget gaaamle bøger, kan jeg også anbefale En Pige til Hest.

Hvis du er til søde og lidt poetiske bøger om heste, er der både Drømmehesten og Mig Littel Ponni.

God fornøjelse smiley

• #3   6. mar 2011 heh smiley Taak =)

• #4   6. mar 2011 Jadehesten er faktisk også en fin bog smiley

• #5   6. mar 2011 Altså den Sorte Hingst serien er jo fantastisk, og den samme forfatter har også skrevet om Hingsten Flamme der er hvis nok 3 bøger, og så er der Gnisten. Og de har alle en sammenhæng til hinanden smiley
    Fuldblod er også en god serie, Britta bøgerne og Tina bøgerne smiley og når mange af dem er serier, så er der i hvert fald noget læsestof smiley

• #6   6. mar 2011 Lene Kaaberbøls bøger er rigtig gode fantasy bøger, hvis det ikke nødvendigvis skal omhandle heste smiley Da jeg stak en af hendes bøger til min lillesøster, var det det, som fik hende igang med at læse - og hun slugte den ene bog efter den anden.

Men hendes serie om Katriona Theresadatter: "sølvhesten", "hermelinen" og "isfuglen" er faktisk meget om heste smiley

• #9   10. apr 2011 Der er vidst 14-15 bøger i Britta-serien. Og den er bare suuper god.. smiley -Selv jeg der måske er lidt for gammel til sådanne bøger, elsker dem, og har læst dem mange gange ;D

Kommentér på:
Hestebøger/bøger - hvad kender I?

Annonce