Dårligt knæ {{forumTopicSubject}}
Jeg ville høre, om nogle af jer har oplevet noget lignende:
Mine knæ er ret mærkelige og har været det i nogle år efterhånden. De har ikke været ude for slag eller stød er min umiddelbare tanke - men jeg kan da ikke udelukke det ved fx at falde af hesten osv.
Men ja, mine knæ "klikker" i hverdagen. Når jeg sætter mig og rejser mig. Ikke højt, det gør ikke ondt, men de "klikker".
En sjælden gang i mellem får jeg voldsomme smæld, hvor jeg overhovedet ikke kan støtte på benet - det føles som om, det er brækket midt over.
Når vi har idræt og opvarmer bliver det slemt, og det gør ondt. Her efter sidste idrætstime humpede jeg rundt efter den del, hvor vi skulle hoppe. Det gør ikke så ondt i løbet af dagen, når jeg er i gang, men når jeg lægger mig ned, kan det trække i hele benet, og jeg kan ikke ligge i fred.
Jeg har været ved lægen, og når de "vrider" i det, gør det ikke ondt - ergo er der ikke gjort noget ved det.
Men det irriterer mig!
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Såler kan hjælpe. Man kan få dem lavet ved en fys. Det hjalp meget på mine knæ.
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Altså bliver de varme og bløde eller noget?
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
For lidt over et år siden knækkede det ene ben sågar spontant under mig, mens jeg stod og mugede ud, og kunne ikke støtte på den først, men så gik det lidt i sig selv igen, men ca. 20min. efter var det "låst fast", så jeg hverken kunne bøje eller løfte benet ret højt -.-'
Lægerne har ikke kunne finde noget der skulle være i vejen, når jeg har været dernede grundet med mine knæer, dog er det stortset gået i sig selv igen, mine knæ klikker lidt ind imellem, og kan godt mærke når den er ved at være gal, og holder med det jeg laver lige så snart jeg kan mærke det..
Dårligt knæ