{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ku ik' fjerne p-stav
  • #1   4. mar 2011 Jeg har kun hørt dårligt om p-stav..
    At den nemlig kan vandre rundt i kroppen..
    Så jeg holder mig for det skidt og tager pillerne istedet..
    Men det da møg træls..


  • #2   4. mar 2011 Ja, har fået arkne, strækmærker og homon forstyrrelser på de 6 måneder smiley
    Min hud går i stykker bare man giver den et lille klem, så kommer der store grimme strækmærker smiley


  • #3   4. mar 2011 er glad for du skrev det her for jeg går og overvejer om jeg skulle have den men det tror jeg vidst ikke jeg skal alligevel smiley

  • #4   4. mar 2011 Ej hvor er det ærgeligt smiley

    Håber du klarer den


  • #5   4. mar 2011 Lad endelig vær MetteK

    Mange tak Andrea M. Har godt nok, et sår som bliver ved at springe op. Men er jeg heldig, så bruger de det samme hul på sygehuset, hvis ikke det når at lukke sig sammen smiley


  • #6   4. mar 2011 Har også kun hørt trælse ting om p-stav.. Jeg holder mig til p-piller og det er jeg rigtig godt tilfreds med smiley -Jeg har nemlig fået nogle der gør så jeg ikke får bumser smiley Genialt siger jeg bare..

  • #7   4. mar 2011 Tror det tog næsten en time at få min ud, den havde jeg også kun problemer med og blødte mere eller mindre konstant i det knap år jeg havde den.
    Har nu hormon spiral som fungerer rigtig godt smiley


  • #8   4. mar 2011 jeg har haft p-stav i 6 år, og har været rigtig glad for at have den, har aldrig haft nogle problemer med den.

    da den sidste skulle ud, var den dog blevet sat forlangt inde i huden til at lægen kunne finde den så den blev fjernet på sygehuset.

    men har været utrolig glad for at have haft den. kan kun anbefale det.

    der selvfølgelig altid nogle som ikke kan tåle homonerne, men det er heldigvis meget få


  • #9   4. mar 2011 Bibi L: Det kan jeg godt se, at det selvfølgelig virker på nogen. Men har efterhånden hørt, set og læst, om mange som kun har haft problemer.

    -Jeg er præget resten af mit liv, da den har ødelagt min hud. Jeg som 17årig, har store virkelig mørkelilla næsten sorte strækmærker, som IKKE er til at overse.

    Jeg syntes den ricisi, er for stor at løbe for en ung pige.


  • #10   4. mar 2011 Jeg har hørt rigtig meget godt om p-stave smiley

    Tror tit man kun hører det dårligt omkring ting, også husker man generelt bare det dårlige bedre end det gode.
    Det er lige som med så meget andet, f.eks. at psykisk syge mennesker er farlige, fordi det er det man hører i tv avisen. De glemmer bare at fortælle at sådan er alle altså ikke, men hvem gider at hører om noget som ikke er intressant smiley

    Så tror bare det er alle skræk historierne som kommer frem, jeg har hørt rigtig godt om dem, og alle dem jeg kender som har den, har bare været super glade for den smiley


  • #11   4. mar 2011 Aldrig P-stav til mig..

    Har hørt godt og dårligt om den - men efter min veninde ikke kan få børn efter brug af p-stav i 7 år (lægens vurdering) så holder jeg mig laaaaangt væk fra dem.. smiley


  • #12   4. mar 2011 har kun hørt dårligt om pstav.
    min veninde blev også rodet i armet fordi den var knækket, så hun endte med at få den "opereret" ud og skulle have armen i slynge....


  • #13   4. mar 2011 Min rumbo på min gamle efterskole havde p-stav, hun havde sit lort 2 gange om måneden nogle gange og andre gange gik der lang tid mellem, hun havde stadig smerter i forbindelse med menstration, men hun var fint tilfreds med hendes smiley

    Jeg holder mig nu til mine piller smiley . har nemlig også nogle der holder mig bumse + smertefri! smiley .


  • #14   4. mar 2011 Jeg nærmer mig mit 12. år med p-staven (er på nr 4), og har aldrig oplevet at de hverken er vandret eller ikke har kunnet komme ud. De kan være lidt genstridige, men de 3 gange jeg har fået fjernet en stav har lægen altid kunnet klare det indenfor 5-10 minutter.

    Kunne det evt tænkes at det er din læge der er problemet?


  • #15   4. mar 2011 tja..
    havde p-stav i 3 år, og da jeg skulle have den ud ku lægen ikke få den ud, så måtte skære 2 steder og har idag det grimmeste ar på armen...

    men var meget glad for den og overvejere a få den igen, nu jeg har fået mine børn.. men indrømmer jeg er MEGET i tvivl.. for vil ikke have flere ar..


  • #16   4. mar 2011 Søster McFluff: Nej for han havde lige taget en ud to timer for inden, og tager tit stave ude og sætter stave ind. Det er første gang han ikke har kunne få en stav ud.

  • #19   5. mar 2011 En på babygalleri har P-stav som man har forsøgt at få ud 4 gange, men det er ikke lykkes lægerne at få den ud. Den er først nu efter 7 år stoppet med at virke så nu kan hun begynde at tænke på at blive gravid.
    Jeg vil ikke have den, det er for stor en riciko efter min mening.


  • #21   5. mar 2011 Suzy: ja kun en, og den kan ikke findes så man opgav til sidst at fjerne den.

  • #23   6. mar 2011 Jeg ved ikke om hun har været i røngten men de har opgivet helt at fjerne den smiley

  • #24   6. mar 2011 Det lyder som en klagesag som hun kunne få erstatning for...

Kommentér på:
Ku ik' fjerne p-stav

Annonce