500 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Søger en admin!"
Admin søger HA'ere.
Jeg som Admin er blevet kontaktet af HA'erne i gruppen.¨ Derfor søger jeg nu 3-4 friske folk der har lyst og tid til at give en hånd med som hjælpe-admin. Krav: *Du er over 17 år. *Du er aktiv p...
Jeg som Admin er blevet kontaktet af HA'erne i gruppen.¨ Derfor søger jeg nu 3-4 friske folk der har lyst og tid til at give en hånd med som hjælpe-admin. Krav: *Du er over 17 år. *Du er aktiv p...
Skrevet af: Laura Brahms - 29. apr 2015
Søger hjælpe admin.
Hej alle sammen (: Ja som sagt søger jeg en eller to hjælpe admin. ! Du skal kunne/gide er.. 1. Inviter folk til og være med i gruppen 2. Hvis du ser nogle der IKKE overholder reglerne sig...
Hej alle sammen (: Ja som sagt søger jeg en eller to hjælpe admin. ! Du skal kunne/gide er.. 1. Inviter folk til og være med i gruppen 2. Hvis du ser nogle der IKKE overholder reglerne sig...
Skrevet af: Kristina Møller M - 2. mar 2010
ADMIN : søger ideer
Jeg søger en masse ideer til sjove emner i fototimerne . Skriv løs med en masse forslag xD
Jeg søger en masse ideer til sjove emner i fototimerne . Skriv løs med en masse forslag xD
Skrevet af: NKS . - 26. sep 2009
Spar penge på din forsikring
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
under min konto
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 31 Heste: 10 Emner: 191 Svar: 699
Søger en admin! :)