{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Altså pony! :D {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige dele lidt, af de tåbelige ting min pony til tider laver, med jer:

- Her den anden aften mente han, at vi skulle ud med maden en time tidligere en normalt, for han var altså sulten.. Der er blæst en madspand om på den anden side af hegnet, og i mangel på bedre ting, hopper pony altså over hegnet for at se om der er mad i. Den går totalt i panik over at være adskilt fra sin Kiks, og løber rundt foran folden og kalder løs indtil vi er ude ved ham og får ham ind igen smiley

- På et tidspunkt blev han vældig sur på vores led.. Sikkert fordi det ikke "lystrede" ham, og nægtede at åbne. I hvert fald må han havde givet det noget af et los, for da vi komme rud og tjekker hvorfor hestene larmer sådan, stor han med ledfjederen rundt om benet og et uskyldigt udtryk i ansigtet.

- Efter at have været halt en uges tid havde han ALT for meget energi, og på bare 2 dage var han ude fra folden 3 gange. To gange første dag, hvor han tog turen over hegnet, og en gang anden dag, hvor han tog turen uder sammen med Selkis. Det tog tre timer at finde og få dem hjem igen -.-'

Derudover har han smadret de første 3-4 hegnspæle ved at rive dem op når han kravler under hegnet.. O_O'

Og så er han en lille charmetrold.. Når han får ballade for noget, begynder han at stå og kysse på mig, i håb om en godbid. smiley

Det skal siges at hegnet nu er 140 højt der hvor han plejer at hoppe over, med store, roterende plastik-poser. Hegnet hvor han kravler under er nu blevet omkring 30 cm på det laveste sted (Ikke at de afholder krikken fra at forsøge.. Suk!)

Så tænk over min lille møg-krikke inden i klager over, at jeres laver ballade! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså pony! :D
  • #1   23. feb 2011 Så skal det tilføges at han har brudt døre op 3 gange, og smadret en spand oveni.. Pony altså! xD

  • #2   23. feb 2011 Åh der er kun en ting at gør ved så´n en pony. Men skriver jeg det, bliver jeg hugget ned :S

  • #3   23. feb 2011 ihh altså sider her og griner hvor er han charmerende smiley

  • #4   23. feb 2011 *Walentin the Lightning *
    Hvad? smiley

    Sofie:
    Meget.. Han er min lille charmetrold, utrolig elskelig hvis vi ser bort fra hans kedsomheds-syndrom. smiley

    **Mulla-Wilde** W
    Typisk sådan noget alligevel ^^


  • #5   23. feb 2011 Cecilia:
    Det kan man da roligt sige smiley


  • #6   23. feb 2011 Han skulle have en omgang respekt for hegnet. Det den pony laver, accepteres IKKE hos os.

  • #7   23. feb 2011 Enig! Men..
    Den har INGEN respekt for hegnet. Vi køre med 10.000 volts hegn. Den er hamrende ligeglad.. Godt nok blev den lidt forskrækket da den opdagede at der var sttrøm i det 30 cencimeter lave hegn, men det forhindrede den ikke i at kravle under, og hive en hegnspæl med op Oo'
    Sjovt nok gentog han ikke nummeret ved samme hegnsdel igen, så lidt bange må han havde blevet..


  • #8   23. feb 2011 en anttænde på grimen, så kravler han ikke under mere

  • #9   23. feb 2011 Mich & Frønne
    Hmm.. Det var en idé.. Men problemmet er bare ikke så stort igen, fordi vi bor meget langt ude på landet, med 800 meter fra folden og til den nærmeste vej. Vi har kun haft en gang, hvor krikkerne virkelig var væk, og det var fordi hans foldven stak med ud, og så skulle de ellers på eventyr smiley


  • #11   23. feb 2011 en antænde er ikke noget til en hest der er totalt lige glad. Den skal lære at hegnet gør ONDT!

  • #12   23. feb 2011 min smuttede i en periode under hegnet, eller sprang (ved det ikke, for jeg har ikke set det) og over på min venindes fars kornmark, hvor hun stod og gumlede i hans korn xD (min venindes far hader den pony! xD)
    men hun holdte op igen, før vi fik gjort noget ved det :b
    - og en dag hvor hun blev lukket sidst ind fra folden, braste hun ud af hegnet, fordi hun er så, så, så bange for at være alene smiley

    - din hest lyder da mega fræk og charmerende! smiley


  • #13   23. feb 2011 ha ha sådan en pony har jeg også. Vi er ved at være eksperter i at ordne og tilpasse hegn, for han går og tester om han kan komme over eller under fra tid til anden- og nogen gange har rimfrosten eller en gren snuppet strømmen, eller hans vinterpels, eller en eller anden finurlighed, så selvom vi tjekker hegnet jævnligt, så må han jo alligevel gøre det oftere end vi får det gjort, for nogen gange bliver køkkenhaven trimmet lige lidt rigeligt... XD

    bedstemor fik købt sig en heste sidste år, den kan tage fat i den isolerede del af et fjederled og selv lukke op, hun var noget overrasket over hvor dårlig hun plusdelig var blevet til at få lukket ledet, indtil hun tog den på fersk gerning med håndtaget i munden...


  • #14   24. feb 2011 Flower power:
    Det havde det nok også været, hvis ikke de var blevet fundet af nogle af vores naboer. De var vadet lige ind i deres stald smiley Normalt stikker han bare til rundt om folden, og går i panik når Kiksen ikke er med smiley

    *Walentin the Lightning *
    til foråret, når vi kan banke nye hegnspæle i hedder det også hegn der variere i højden fra 30-140 cencimeter. Det sjove er bare, at det kun er nogle steder på hegnet, han går igennem. Andre har han aldrig forsøgt sig med smiley
    (Han gider ikke springe over hegn på hans egen højde, eller vores træhegn. kun stødhegnet..Oo)

    Mia og Kia:
    Hahahahha! xD Jeg er ikke den eneste med en tosset pony! smiley


  • #15   24. feb 2011 Nej for det er sjælden, at de springer over hegnet... Min Dv på 172, Frieser på ca160, ja og alle de andre går bag hegn der kun er 70cm højt... De forsøger aldrig at gå til hegnet værgen under eller over...

  • #16   24. feb 2011 Joey kravler sku både under og over.. Det sjove er lidt, at han bliver ulykkelig over at være væk fra Kiks, men det afholder ham ikke fra at forsøge en gang til Oo

Kommentér på:
Altså pony! :D

Annonce