160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

uha en gyser uha en gyser

i dag sad jeg stille og roligt ved min pc, pludselig tænkte jeg, hvorfor kører billerne så langsomt derude, inden jeg fik rejst mig, kom min søn på 8 ind, han skreg efter mig, at Calista og de andre , løb ude på landevejen, jeg tænkte, det er da løgn, men den var god nok, Calista,Kimiko og Julie med alle føllerne var stukket af,
Heldivis kaldte Maloor på dem, så de kom tonsende ind i gårdspladsen, derefter løb de om til Maloor, som heldigvis stod i vores roundpen, så han ikke kunne komme ud, endelig fik jeg gennet dem ind på ridebanen, men jeg rystede meget, blev så bange,
en yngre fyr kørte ind af vores bagvej, han ville hjælpe mig, men da havde jeg styr på det, men hvor var det sødt af ham, ville egentlig bare fortælle, at ikke alle mennesker er ligeglade, jeg ville ønske at jeg havde fået hans adresse, så ville jeg gerne have sendt ham en lille ting, som tak fordi, han ikke bare var ligeglad, men det glemte jeg desværre i forvirringen smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uha en gyser
  • #1   2. jun 2006 Uhha, ikke rart smiley

• #2   2. jun 2006 ik rart at de var løbet,..det var da pænt af ham den unge fyr (:

En gang var Laura os stukket af en morn,.. op til en rigtig flot dv Hingst som stod på en fold jeg var redet fordi dagen før,.. han (hingsten) havde nok rigtig kaldt på hende der om natten,.. så om morgen kl. 7 blev vi ringet op af en gammel dame der bor tæt på som sagde vores pony stod og græsset ved grusvejen,.. hehe så stod hun og græsset uden for hegnet hvor hingsten stod hehe,.. hun var sQ lige taget på date skøre pony hehe,..

• #3   2. jun 2006 Uhaa hvis det var mig tror jeg stadig jeg ville være rystet.. Sikke en oplevelse.. Hvor var det sødt af ham..

• #4   2. jun 2006 Det var da godt der ikke skete noget.. Og det var da en skam du ikke fik hans adresse..
    Der var også nogen der engang fangede vores heste, inden de løb op til landevejen, der ligger 1 km fra stalden.. Vi gav dem en æske chokolade.. ;P
    Men det kunne jo have endt galt, i nat heroppe i nordjylland. Var der to små shetter der blev kørt ihjel af en lastbil. Der er ikk nogen der har meldt dem savnet, så man tror det er en af kræmmernes fra Hjallerup marked, for det var tæt der på

• #5   2. jun 2006 Miamaja L :
    ej hvor fedt ;p det lyder ret utroligt ? haha ;p

Kommentér på:
uha en gyser

Annonce