uha en gyser uha en gyser
i dag sad jeg stille og roligt ved min pc, pludselig tænkte jeg, hvorfor kører billerne så langsomt derude, inden jeg fik rejst mig, kom min søn på 8 ind, han skreg efter mig, at Calista og de andre , løb ude på landevejen, jeg tænkte, det er da løgn, men den var god nok, Calista,Kimiko og Julie med alle føllerne var stukket af,
Heldivis kaldte Maloor på dem, så de kom tonsende ind i gårdspladsen, derefter løb de om til Maloor, som heldigvis stod i vores roundpen, så han ikke kunne komme ud, endelig fik jeg gennet dem ind på ridebanen, men jeg rystede meget, blev så bange,
en yngre fyr kørte ind af vores bagvej, han ville hjælpe mig, men da havde jeg styr på det, men hvor var det sødt af ham, ville egentlig bare fortælle, at ikke alle mennesker er ligeglade, jeg ville ønske at jeg havde fået hans adresse, så ville jeg gerne have sendt ham en lille ting, som tak fordi, han ikke bare var ligeglad, men det glemte jeg desværre i forvirringen
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.945
dec 2004
Følger: 49 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 1.170
En gang var Laura os stukket af en morn,.. op til en rigtig flot dv Hingst som stod på en fold jeg var redet fordi dagen før,.. han (hingsten) havde nok rigtig kaldt på hende der om natten,.. så om morgen kl. 7 blev vi ringet op af en gammel dame der bor tæt på som sagde vores pony stod og græsset ved grusvejen,.. hehe så stod hun og græsset uden for hegnet hvor hingsten stod hehe,.. hun var sQ lige taget på date skøre pony hehe,..
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Der var også nogen der engang fangede vores heste, inden de løb op til landevejen, der ligger 1 km fra stalden.. Vi gav dem en æske chokolade.. ;P
Men det kunne jo have endt galt, i nat heroppe i nordjylland. Var der to små shetter der blev kørt ihjel af en lastbil. Der er ikk nogen der har meldt dem savnet, så man tror det er en af kræmmernes fra Hjallerup marked, for det var tæt der på
aug 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 213
ej hvor fedt ;p det lyder ret utroligt ? haha ;p
uha en gyser