{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

Hva sker der med mig :S ? (syg) {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'ere

OBS: Det kan være ulækkert og stødende det der står herunder !

Nu har jeg været syg i 6 uger, jeg har hostet enormt meget, hoster slim op og når jeg først får et hosteanfald kan jeg ikk rigtig stoppe igen :s ... Jeg er også enormt snottet og min næse er faktisk tilstoppet hele tiden, men den løber ikke og jeg nyser ikke ligsom hvis jeg var forkølet, jeg har enormt meget hovedpine og jeg får koldsved og rysteture, jeg har dårlig mave men jeg har ikke feber.. :s .. Jeg pakker mig godt ind, selv når jeg sidder ved computeren sidder jeg med en hættetrøje og min dyne og jeg sidder op af min radiator som er skruet op på 5... Jeg var ved lægen for 3 uger siden, dvs efter jeg allerede havde haft det sådan i 3 uger og jeg blev undersøgt for halsbetændelse og lungebetændelse, men der var intet og lægen sagde det bare var en forkølelse som ville gå væk i løbet af nogle dage...

Men altså jeg får det bare dårligere og dårligere... Selv om jeg fx har sovet en hel nat igennem (fra kl 11 til halv 10 fx.) såå er jeg stadig enormt træt og kan næsten ikke åbne mine øjne og jeg er tør i munden og helt tilstoppet i næsen og det kan godt tage en time inden jeg sådan rigtigt kan trække vejret igen når jeg lige er vågnet ... og jeg kan sagtens gå en dag og have det sådan okeey når jeg først er kommet igang og har drukket noget hostesaft og taget nogle pastiller, sådan et par gange med nogle timers mellemrum... og så dagen efter kan jeg have det rigtig skidt og kan næsten ikke bevæge mig uden det gør sindsygt ondt :S ...

Nu vil jeg så gerne høre om der er andre der har oplevet det, eller har en ide om hvordan det kan være :S ? ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva sker der med mig :S ? (syg)
  • #1   22. feb 2011 Det lyder som om du har en stædig vius-til lægen igen. Cacaomælk løsner og hjælper på hosten :O)
    Go`bedring.
    mvh merete

• #2   22. feb 2011 Jeg ville gå til lægen igen, for det lyder da godt nok ikke godt..
    Det kan ikke være kyssesyge? Jeg har ikke selv haft det, men så vidt jeg kan forstå, bliver man syg i laaang tid af det..

• #3   22. feb 2011 lyder ikke specielt godt.. synes du skal ringe til lægen igen

• #4   22. feb 2011
    tag til lægen igen og bank i bordet ! (:

har haft noget af det samme (dog tøs hoste i stedet ), havde kold lung betændelse ... det tog 4 uger inden jeg var bare nogenlunde oven på ..

• #5   22. feb 2011 Lyder lidt som det jeg har pt smiley
    jeg ved ikke hvad det er - går sjældent til lægen ..

• #6   22. feb 2011 Merethe p: Jamen så vil jeg da lave mig en kop kakao med det samme ! smiley

Mette: Nah jeg ved ikk, kyssesyge er det ikke hvor man også har feber ? :S

tripbaby: Jaa det er der også en veninde der har sagt at det kunne være, og det var på hendes anbefaling at jeg tog til lægen, for jeg startede også med at have tør hoste den første uge eller sådan noget, og så blev det bare kræftigere og kræftigere, men når jeg er blevet undersøgt (undersøgt er for meget sagt, de lyttede på mine lunger og podede mig i halsen) for lungebetændelse, ville de så ik ha fundet ud af det hvis jeg havde kold lungebetændelse ? :S

Sigyn V: jaa, men problemet er at jeg for det første ik blev undersøgt rigtigt, de lyttede bare på mine lunger... og for det andet så skal der en del overtalelse til da min mor mener jeg er hypokonder -.-' og jeg har over 10 km til lægen og ingen penge til bus så er nødt til at have hende med på ideen også :S ... og som regl tror min læge heller ik på mig.. har før oplevet at jeg var nød til at tage til lægen 3 gange hvor jeg fik vide at jeg "bare" havde hold i ryggen, men efter jeg tager til en anden læge får jeg så afvide at min ryg er kollapset og mit skulderblad var faldet ned under mine ribben og havde mast nogle sener og nogle nerver -.-'

Så jeg har ik meget tiltro til min læge .. -.-'

• #7   22. feb 2011 Sigyn V : Ved du om lungebetændelse kan smitte ? ... Jeg har nemlig passet en lille dreng der havde lungebetændelse sådan 4-5 dage inden jeg begyndte at få det skidt? ..

• #8   22. feb 2011 Tror det er virus, for jeg har det også på samme måde lige nu.. Bare lidt træls når man har ferie smiley

• #9   22. feb 2011 Maria: Har du nogle råd til hvordan man så kan få det bedre for jeg er rigtig træt af at gå og være syg da jeg fx skal til fødselsdag på fredag, har søgt nyt nr 2. arbejde hvor jeg ik ved hvornår jeg skal starte og jeg har næsten lige fået et arbejde også har jeg kæresten der også skal passes -.-' og jeg føler overhovedet ikke at jeg har tid til at være syg

• #10   22. feb 2011 lyder som det samme som mange jeg kender + min familie har haft..
    min lillebror har været syg på samme måde i 3 mdr. min far i 7 uger.. :S ellers har dem jeg kender været syg 3-7 uger :S

• #11   22. feb 2011 Lilli: Men ved du hva det er (: ?

• #12   22. feb 2011
    da jeg blev tjekket, sagde han det lød meget som kold lungbetændelse ..
    men der ska man ha taget en special prøve, som tager 6 dage inden svar ..
    så han ga mig penecillin med det samme ..
    (og det smitter a helveds til ! )

og går man med kold lungbetændelse i længere tid, kan det sætte sig tl alm lungbetændelse ..

• #13   22. feb 2011 Tripbaby: Såå er det nok smartest at jeg hiver lidt i lægen igen -.-'

• #14   22. feb 2011 |Den'tykke © |

jep :b
    kender en der ikk gjorde noget ved det ..
    hun har kronisk lungbetændelse nu ..
    så se du hellere at komme af sted ! (:

(du kan evt spørg lægen om du kan få
    petryl stærke brystdråber (hoste saft) fåes kun på recept ..
    det bruges mest til folk med lungekræf.. og det virker !
    en skefuld inden man går i seng.. så får man en god nattesøvn (:

• #15   22. feb 2011 Sigyn V

apotekerne får hjem engang imellem ..
    de var os i restordre i nov ..
    en uge efter fik de hjem .. (ellers beder man apoteket ringe rundt, og høre om de andre har .. -gjorde jeg .. ga bonus (: )

men er et forsøg værd (:

• #16   22. feb 2011 Nu arbejder jeg på apotek og kan lige indskyde at Pectyl Brystdråberne ikke kan skaffes pt.. De er angivet som værende udgået siden den 10/1 så man skal være meget heldig for at finde nogle..

Men synes ud at du burde gå til lægen og har du ikke tiltro til din læge, så er det jo muligt at skifte smiley

• #17   22. feb 2011 influenza siger lægerne O_O*

• #18   22. feb 2011 Det lyder lidt som kyssesyge

Kommentér på:
Hva sker der med mig :S ? (syg)

Annonce