Hvor gør det ondt, men :( {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg var så heldig at få part på den her fantastiske pony Justin i midten af oktober i år.
Han havde ikke været redet i et stykke tid, og jeg var kørt lidt sur i den rigtig seriøse ridning. (det havde nok noget at gøre med at jeg var blevet lidt pyldret omkring hvordan hesten havde det, mere end normalt )
Så vi startede helt fra bunden og vi hyggede os rigtig meget med ture, og jordtræning. Jeg var blevet rigtig forelsket i ham og nød virkelig de timer vi havde sammen. Jeg gik og glædede mig til sommer, hvor vi skulle have en masse dejlige ture sammen.
Men så en dag fortalte de at han nok skulle sættes tilsalg inden for kort tid, nej hvor det ramte mig hårdt.
Men så nød jeg jo bare endnu mere de timer, for de skulle da ikke spildes.
Han blev bedre og bedre og vi havde det bedre end nogensinde før. Han blev rigtig forkælet.
Men så var der interesse på annoncen med ham og nu var der nogen som ville kigge på ham. Det var da dejligt nok men det gør og gjorde nu ondt.
Der var en sød pige på lige knap 11 år ude og kigge på ham, og de passede bare så godt sammen, han var simpelthen så sød ved hende.
De kom så et par dage efter og kiggede igen, men nu var han ikke helt rentaktende, så det var da bare træls, ellers havde de med sikkerhed taget ham med på stedet
Men de har så været ude efterfølgende 2 dage i træk og prøvet ham, men jeg har bare slet ikke haft overskud til at tage der ned, da jeg bare har opgivet ham nu, jeg vil jo ikke komme til at ride mine sommerture på ham, og jeg vil ikke kunne se hans udvikling med mig, så jeg går bare og venter på han bliver solgt, det er en rigtig ubehagelig følelse, for det er jo ikke hans skyld han skal sælges, så føler mig bare som sådan et dårligt menneske, når jeg tænker sådan.
Men så her til aften skriver hans ejer at han fra i morgen af er udlånt 14 dage, for at se om det skal være den ham, det er den søde pige som skal låne ham.
Det er self rigtig dejligt, men det gør godt nok også ondt når jeg har holdt så meget af ham.
Ja undskyld jeg bruger jeres søndag aften, men havde bare lige brug for at komme ud med det, til folk som ved hvordan det er
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Det gode ved jeres tid sammen er jo du har gjort ham klar til en ny familie, så han har kunne få et godt hjem. Syntes du skal få add på dem der køber, og sige de gerne må skrive hvis han sættes til salg igen. bagefter er det jo for sent, mange parter fortryder de ikke lige fulgte ponyen på vej det sidste stykke.
Men kan godt følge dig i smerten, det ikke sjovt at sige farvel, dog en del af det at have hest. Man vil altid en dag sige farvel, om det fordi den skal vider, eller fordi den skal til de evige jagtmarker.
Dejligt i havde en god tid sammen, håber du inden sommer finder en anden skøn hest, som du kan få part på, så du ikke går glip af rideturene i sommer.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
nov 2008
Følger: 109 Følgere: 102 Heste: 9 Emner: 86 Svar: 477
Hvor gør det ondt, men :(