{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey hey!
  • #1   7. feb 2011 jo ved ikke helt

det startede med at vi ikke måtte stå ude på gangen omme i skolen
    så det er blevet som et fængsel
    hvor du kan vælge om at fryse ved at gå uden for
    eller svede / have det varmt

så blev man skælt ud fordi man får ondt
    af og stå midt ude på gangen ved morgen sang
    og man plejer og stå i døren

så havde man en sjov eng time med masser af grin og så var man ude ved hesten og hun var bange for de der hække fordi det blæste sådan

så lidt blandet

• #2   7. feb 2011 Godt nok.. Hesten vrinskede til mig hvilket han sjældent gør, så det var rart. Og så er jeg ved at få styr på en masse økonomisk, så det er også meget rart. Men står i et sadeldilemma, så det er ikke så rart, kan simpelthen ikke bestemme mig hvilken jeg skal vælge.

• #3   7. feb 2011 Var nær død efter 6 lektioner dansk i træk afbrudt af 10 min. frokost pause....såkaldt dansk marathon som min lærer synes var fantastisk....... nåede at lave 25 sider i min gramatik bog - "daglig dosis"..Nix, over dosis!!!!!!!

Blev redet af min rigtig fint gående pony<3

• #4   7. feb 2011 Haha - var ved at blive skør i bolden da jeg så den overskrift med Hey hey - det er altså belastene når folk ikke skriver i overskriften hvad emnet handler om ;O) Nå men det går da meget godt - har brugt lidt mange penge det sidste stykke tid og har købt dressur sadel til hesten idag så glæder mig bare til og komme i gang ;O)

• #5   7. feb 2011 og så så vi noget af en meget kedelig film

• #6   7. feb 2011 Dav girls smiley
    I dag har været en sjov dag, lidt spændende, vi har nemlig haft sex-undervisning, uge 6, haha :-)..
    Vi var delt op i drenge og piger, det meste af tiden, men vi legede også en sjov ''stole-leg'' hvor vi skulle tage stilling til diverse udsagn, med begge køn, og det handlede selvfølgelig om sex/samliv/osv. ;-).
    Jaja, det var lidt om min dag, meget sjov (-:
    Men synes det er lidt sent, i 10. Klasse.. Men ja ja, nogle er helt sikkert ikke oplyst hjemmefra, og det blev de da så her.. Er heldigvis oplyst hjemmefra, godt og grundigt (-: tihæ.

• #7   7. feb 2011 Gooood dag! Har været hos lægen som gav mig lov til at ride igen, efter en rideulykke (brud på ryggen) for tre måender siden.. Så jeg flyver på en lille sky smiley

• #8   8. feb 2011 Tak for alle jeres svar smiley
    Godt de fleste af jer har haft en god dag smiley

Kommentér på:
Hey hey!

Annonce