{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Useriøse henvendelser {{forumTopicSubject}}

Jep:D Et surt opstød over useriøse henvendelser.

Puha.. Nu sidder jeg og kigger en del annoncer her på Hg og hold op hvor er jeg dog træt af, at skal sidde og læse alle de oplæg igennem for at få svar på nogle af de seriøse spørgsmål der kan være i mellem..
Men de er ved at være sjælne....
Hest sælges pga økonomi og tidsmangel. Hvorfor er det der er nogen der spørger om de så vil bytte.. Hvem vil bytte sin hest til en som ikke har råd til at have den han
/hun har nu???
Der hvor det så undrer mig endnu mere, er når ejer så svarer at det godt kan være en mulighed??? Se det fatter jeg så slet ikke noget af..
Den sidste kommentar jeg læste: Kan ikke ringe til ejer da jeg ikke har penge på min mobil... What?? Så har du sgu nok heller ikke råd til at have hest søde...
Syntes det er en god ting at man kan skrive på annoncerne.. Men nogle af annoncerne er jo blevet til en debat istedet for...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse henvendelser
  • #1   31. jan 2011 Enig. Har også en annonce med lidt forskellige ting, hvor det tog meget lang tid at få en til at forstå jeg ikke ville få noget ud af handlen hvis jeg skulle betale porto. Orker bare ikke slette alle indlæggene om det nu.

• #2   31. jan 2011 ENIG!!!

• #3   31. jan 2011 helt enig

• #4   31. jan 2011 Ja, det er noget af en udfordring at sætte noget til salg !!! Fantasien for tåbelige spørgsmål sætter ingen grænser

• #6   31. jan 2011 Ved den sidste ville jeg melde annoncen, det er ikke tilladt at sælge for andre andre herinde

• #7   31. jan 2011 Hvis man skulle melde alle de annoncer der er oprettet for andre eller omhandler undervisning eller nogle af alle de andre ting der findes herinde, så ville det sgi være svært at få tid til andet.. Det må alle de hg- hjælpeadmistratorer tage sig af.;-)
    Det vil jeg ikke blande mig i..

• #8   31. jan 2011 Sæt til salg på guloggratis Hestenettet og Joras der dukker ikke så meget useriøst op

• #9   31. jan 2011 gitte J - Det passer ikke.. Jeg har tit fået useriøse henvendelser på gul og gratis.. folk med latterlige små bud, eller som ikke lige gider læse annoncen igennem og se nogle af tingene faktisk ER solgt

Charlotte L - De kan ikek være alle steder på en gang, det skader ikke at hjælpe når man alligevel falder over dem

• #10   31. jan 2011 Synes at den værste, er den man oftest støder på herinde:

Alle de der tøser som stiller alverdens spørgsmål som man svarer venligt på, og så skriver de til sidst: Hvor er det bare træls, at jeg ikke må få hest, din var ellers perfekt.....

-HADER det bare, og der er SÅ mange af dem der skriver sådan... Får sku lyst til at tage den ene og banke den anden med. smiley

Ligesådan, hvis man skriver, UDLÅNES IKKE, så kommer der stadig 20 beskeder, hvor der står: Er du sikker på at du ikke vil udlåne??

-JA, ellers havde jeg da ikke skrevet det....

• #11   31. jan 2011 Jeg skrev også ikke så mange ikke at der ikke dukkede nogen op på andre sider men herinde er det mest børn der skriver

Kommentér på:
Useriøse henvendelser

Annonce