{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Vægt/sund kost :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley

Jeg har haft lidt problemer med min vægt, efter min fars død. Nu er jeg så nede hvor jeg kan acceptere min krop i spejlet. Jeg prøver at leve så sundt som muligt, især fordi jeg har en knæskade så jeg ikke kan løbe særlig meget, selvom jeg elsker det!
Men er der nogle der har gode råd til hvordan jeg kan lade vær med at tage på? Sådan noget omkring stofskifte, kalorier og kulhydrater, hvad skal jeg spise lidt og meget af? Ved godt at jeg skal holde mig fra slik, chips osv. smiley

Desuden skal jeg til fest på fredag, og jeg vil godt undgå at se småtyk ud. Hvis nogle kender en hurtig lynkur, bare til det overflødige.. Selvfølgelig ikke sulte kur smiley
Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt/sund kost :-)
  • #1   30. jan 2011 Tak skal du have! smiley

• #2   30. jan 2011 I stedet for at spise slik, kan du prøve at spise nødder (fx. mandler blandet med rosiner). Spis meget fisk og avokado. Spis én frugt om dagen, og skær lidt ned på mængden af mad til måltiderne, hellere små måltider plus mellemmåltider end tre store.

Hvis dit stofskifte er normalt, og du ikke før har haft problemer med din vægt, så spis som du gjorde før i tiden og sig til dig selv, at du kun må spise slik om fredagen fx.

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Vægt/sund kost :-)

Annonce