{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

sabina n
sabina n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Tilbage til landet - kan ikke vente! {{forumTopicSubject}}

Så fandt kæresten og jeg det perfekte hus som vi overtager 1/3, i udkanten af en lille landsby, med staldbygning og mark til - 5 min. gang fra stor skov med egen stor sø og kun 15 min. kørsel fra Randers hvor min virksomhed ligger.... jamen jamen kunne man da være mere glad smiley
- Og på søndag går turen op nordpå for at kigge på 2 stk. heste til kæresten og jeg og 1 stk. pony til datteren, håber virkelig de lever op til mine forventninger og at de er hvad vi søger - glæder mig utrolig meget til at komme igang med heste igen, må indrømme at jeg har savnet det de sidste 10 år hvor jeg har leget bymus og går rundt som et barn i en slikbutik der skal hives med hjem hver gang vi har fulgt datteren til ridning smiley
Bliver så skønt at bare smutte i støvlerne og gå over gårdspladsen til sine egne nussehoveder.
- Så mangler vi bare at hundekennelen jeg har kontakt til, "tager sig sammen" og får planlagt et kuld her i 2011 så vi kan få en stor buller ud til os også smiley

Ville lige dele min glæde med jer herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage til landet - kan ikke vente!
  • #1   28. jan 2011 er slet ikke misundelige har boet på gård de sidste tre år men da jeg kom til skade rykkede vi til byen og ind til familien og gud der er ikke noget jeg fortryder mere

• sabina n
    sabina n Tilmeldt:
    jan 2011

#2   28. jan 2011 Christina : Det er en ret god deal i har fået skruet sammen der, dejligt når sælger er fleksibel ( det er jo heller ikke just sælger´s marked for tiden )

Vores er dog også kun leje men med forhåndsret til køb og på 2 årig kontrakt, har nemlig lige startet egen virksomhed så vil gerne køre den et par år for at se om vores økonomistabilitet kan bære at investere i fast ejendom på lang sigt. Vores lejer er dog MEGET fleksibel mht. til ombygninger, rep. osv. De ting vi har snakket med ham om at lave ved indflytning er blevet godkendt uden så meget som 1 sekunds tøven og nogle af ideérne er hans egne, så som hvordan vi kunne lave 2 hestebokse i stalden ( gammel koløsdrift-stald) højere og med mest udnytning af rummet, da jeg heller ikke var helt vild med toilettet selvom det funker fint, fandt han også hurtig en løsning der. De fleste ting betaler han alt matriale til hvor vi ligger arbejdskraften (hurra for en stor stærk kæreste og en røvfuld gode venner med arbejde indenfor håndværk!) Nogle få ting betaler og ordner udlejer selv for vores skyld, selvom huset er fuldt ud funktionet som det står.

Vi har 120 m2 fuldt udnyttet stuehus med 2 helt nye værelser, nyt badeværelse undervejs, ca. 10 år gammel køkken, stor have, pæn gårdsplads, semistor løsdriftstald med 1 indbygget boks til pony ( og 2 stk. til hest undervejs) samt plads til værksted og pulterkammer, fold og mark for 7000 kr om måneden INKL. alt! - vand/varme/el/olie/tv/renovation/skorstensfejer m.m.

Det kan du få en nalle 80 km2 ret brugt lejlighed i byen for.

• sabina n
    sabina n Tilmeldt:
    jan 2011

#3   28. jan 2011 Sigyn : føler med dig - vi bor (heldigvis kun 1 måneds tid endnu) inde i byen, ovenpå et værtshus og ved siden af en rundkørsel som er forsamling og legebane for div. bil-brianér og de mindre scooterknægte om aftenen/natten. Der kører busser forbi hver halve time indtil kl. 23 ( og vi går tidlig i seng her i hytten) samt ALLE udrykninger til djursland kører forbi 70 m. fra vores dør.... så stilhed er ikke noget vi har nydt i lang tid.

• #4   28. jan 2011 Årh, hvor dejligt (:

Der går nok lige et par år før min kæreste og jeg kan gøre det samme, men jeg har heldigvis et par stykker opstaldet, og så har min mor og min mormor resten af mine ponyer stående indtil jeg selv har et sted (;

• sabina n
    sabina n Tilmeldt:
    jan 2011

#5   28. jan 2011 Nå, arbejdet kalder så må nok flyve ned på jorden igen og komme igang smiley

Sigyn : i må simpelhen ud og sparke døre ind ved sælger og få lavet en aftale så i også kan komme ud i det blå og fri smiley

• sabina n
    sabina n Tilmeldt:
    jan 2011

#6   28. jan 2011 Sigyn : Jeg tror du har slået mig på støjniveau smiley puha siger jeg bare.

Kommentér på:
Tilbage til landet - kan ikke vente!

Annonce