godt gal i skralden...!!!! {{forumTopicSubject}}
Ja her har jeg så siddet hele natten og forberedt mig til eksamen, og det ender med at være rigtig godt, har tjekket med lærerens påmindelses seddel med hvilke emner vi eventuelt kunne snakke om.... Så var jeg så heldig at jeg kunne få en anden lærer til at prøve mig i det i morges inden jeg skulle op, og han mente det var rigtig godt...
så kommer jeg ned til eksamen censor og vores to lærere hører vores gruppe sammen, inden vi kommer op i individuelle eksamener... Gruppe samtalerne gik forrygende...
Så da det bliver min tur til at blive eksamineret, går jeg ind og starter med at snakke, viser på overhead projector, skemaer og alt muligt om visuel markedsføring... så AFBRYDER min lærer imens min censor sidder og lytter interesseret... "HVAD FORSTÅR MAN VED IDÉGRUNDLAG"??? så forklarer jeg det så godt jeg kan men siger derefter at jeg ikke har haft Afsætning(salg og service) siden mit første år, hvilket er 2 år siden... Så fortsætter jeg og mens jeg fremlægger det faglige ved segmenteringen og målgruppevalg, afbryder hun igen "HVAD FORSTÅS DER VED MÅLSÆTNINGEN", jeg indrømmer så lidt pinlig at det kan jeg ikke helt præcis huske, men jeg mener det er noget man fysisk kan måle, så siger min lærer "HVORFOR HAR DU SÅ SKREVET NOGET ANDET I RAPPORTEN" jeg forklarer så at det ikke var mig der skrev det i rapporten, men kunne huske at da min klassekammerat der havde skrevet det, havde spurgt den selv samme lærer der nu sidder og brokker sig, og siger det, i en lidt spydig bemærkning... fanger så censors opmærksomhed og skal til at begynde at fortælle videre om det jeg skulle fortælle om, men så siger læreren at tiden er gået... jeg går så udenfor og venter på at de har fundet en karekter...
mens jeg står der uden for døren kan jeg høre at min lærer siger at jeg skal have 5!!! men censor er så mere fornuftig og mener mere i et 7tal... så går den anden lærer ind og siger at så er reglerne jo det at jeg skal have 6....
Da jeg så bliver hevet ind for at få karekteren, siger min lærer at jeg er "lige" sneget mig op på et 6tal....
jeg går så ud og forklarer de andre hvad der er foregået og hvad læreren har gjort, og en af mine klassekammerater siger så, at det kunne hun ikke være bekendt for hun havde lovet kun at spørge os om emner som hun vidste at vi kunne svare på...
hvad værre er, er at de karekterer der blev givet i går ligger FRA 9 til 13!!!! og så er hendes humør lige til at plukke eleverne i dag....
i behøver ikke svare på mit indlæg, hvis i ikke har lyst... havde bare brug for at komme ud med det....
det var trods alt den ALLER VIGTIGSTE EKSAMEN hele året...
jan 2006
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 2 Svar: 57
Godt der er censorer til stede
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
Hvis jeg var bleve dumpet skulle jeg have startet helt forfra med dette skoleår... og det har jeg ikke tid til... eller lyst til... overvejer at starte berider uddannelsen...
feb 2006
Følger: 120 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 42 Svar: 504
Det tror jeg vi ville have gjort!
Var du den eneste der blev hakket sådan på?!
For hvis der var flere kan I alle gå derop og brokke jer..! og censor burde jo sådan set hjælpe jer..!
mar 2006
Vi var to... i min gruppe...
Der er blevet klaget jævnligt i de 5 år hun har været ansat, men der er ikke sket noget ved det... så hvad skulle det hjælpe... men er i gang med at skrive en skriftlig klage over hende...
mar 2006
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 643
selvfølgelig må hun ikke kun spørge om det hun ved i kan, men det i burde kunne. Men jeg synes det lyder meget til at hun bare er i "jordehumør"
Til min matematik eksamen i HF kom jeg op i et emne som jeg havde rigtig godt styr på og virkelig bare kunne køre showet derudaf. men hvad tror i læren gør? han stiller gudhjælpemig et spørgsmål om et emne jeg har gennemgået (og jeg viste at det jeg sagde var 100% korrekt) og det blev han ved med hver gang jeg var begyndt at gå videre med mit "show". Han afbrød mig vel en 6-8 gange i løbet af de 20 min og hver gang skulle jeg tilbage og gennemgå emnet igen og igen.
da jeg bagefter fik min karakter sagde han at hvis jeg havde været lidt mere "flydende" i min fremlæggelse vil jeg have fået en karakter højere!! jeg kan godt sige jer atr jeg var gal over det. grunden til at der ikke var mere flow var jo nettop at han blev ved med at afbryde. Jeg fik da i det mindste en god karakter: 10, men det vil jo have været rart at have fået 11 istedet.
han gjorde iøvrigt det samme ved alle de andre han havde oppe, og desværre lykkedes det ham også at hyle en del ud af det (hvilket hele klassen troede på var lige præcis det han ville)
der blev også klaget over ham, men der skete ikke en skid
jan 2006
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 2 Svar: 57
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
mar 2006
Der er blevet skrevet mener vist det er 15 skriftlige klager over hende de sidste 5 år... der bliver bare ikke gjort noget ved det...
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Da jeg gik i 2.g kom alle dem der havde biologi højniveau op i geografi... Og der var 3 som kom op i stof som ikke var opgivet i pensum...
Det blev der ikke gjort noget ved
Dog så kan det godt virke for en selv, som om at man har gjort et rigtig godt stykke arbejde, og så får man måske ikke den karakter som man synes er fair... Så må man jo bare huske på at lære og censor altså ved bedst...
Men jeg kan ikke forstå at de ikke har diskuteret bedømmelsen af din præstation, hvilket de skal når der er så stor forskel... For der er noget forskel på 5 og 7... 5 er ikke bestået, mens syv er for den middelmådige præstation...
Heldigvis har jeg selv haft nogle fair lærer...
godt gal i skralden...!!!!