{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Vi var hønsenes mirakler idag {{forumTopicSubject}}

<b> Hej alle, </b>

Idag da jeg kom gående ud til hestene, med hunden, kunne jeg høre hønsene ''råbe'' konstant, som om de ikke var i buret. Men jeg ''ignorede'' det, fordi jeg tænkte at de nok bare kaldte efter mad eller lignende. Så står jeg inde i stalden, og er ved at muge ud, og anden opstalder Sascha, stod udenfor hos hendes heste. Pludselig kommer der to høns over til os, som om de siger ''hjælp''.. Sascha tog den ene af dem op til sig, for at gå ned i buret med den, og derefter den anden. De var helt rolige, hvilket de egentlig ikke plejer at være. Men da vi går ned med den første af dem, ser vi en stor <b> ørn </b> '' og jo, vi er sikre på det var en ørn. Vi har rigtig mange falcke eller hvad de hedder, ude hos os, men den her var meget meget størrer. Men da den hørte vi kom, fløj den ud af det slags ''legehus'' som hønsene bliver lukket ind i om aftenen. Der tænkte vi at den var gal. Vi kom ind, og der var blod ved indgangen, og der lå én død høns inde i huset, som havde fået hugget hovedet af. Der sad en nede i en slags kasse også, som var meget bange, og eller var der tre udenfor, som virkelig var bange, og man kunne se de havde løbet rundt langs hegnet for at komme ud. De to høns som var løbet ud, var kommet ud ved indgangen, da der er et lille mellemrum der, som de kunne komme ud af åbentbart. Den døde lagde vi udenfor huset, og lukkede de andre ind. Vi har nu lagt den ind, og sagt det til staldejer, og de vil gøre noget ved det, og få net over. Man kunne straks se på hønsene som kom til os, at der var noget galt..

Mvh Louise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi var hønsenes mirakler idag
Kommentér på:
Vi var hønsenes mirakler idag

Annonce