DØD! Måtte bare fortælle det til nogen {{forumTopicSubject}}
er nærmest druknet i sorg og tror stadig ikke helt jeg fatter det? vi blev ringet op i går aftes, det var min farmor. mine forældre er skilt og det er efterhånden mange år siden at min farmor har haft ringet her hjem? men det gjorde hun, hun havde ikke kunne få fat i min far i et par dage og var blevet urolig for ham, derofr havde hun ringet til politiet og bedt dem tage ud til ham. da de kom derud kunne de ikke komme ind, så de ringede efter en låsesmed, han kom og åbnede og lidt efter fandt de ham død ude på badeværelset! jeg fatter det ik? min far var det dejligste menneske på hele jorden, jeg elskede ham virkelig højt!
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 337 Svar: 2.509
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
feb 2004
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 693
Stor kram herfra.!
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.091
MIn morfar har været en reserve far for mig hele livet.. mine forældre har altid arbejdet så jeg boede hos mine bedsteforældre i lange perioder. Her i januar fik han en styrtblødning og mistede meget blod og blev indlagt. De udskrev ham igen og sagde at det måske var kræft. et par dage senere døde han. heldivis med min mor ved hans side. men det er hårdt. savner ham hele tiden og i starten troede jeg ikke jeg kom videre, men nu går det bedre..
Det er forfærdeligt at miste en man elsker, især fordi man aldrig rigtig forstår hvorfor de skal dø. men vi styrer desværre ikke selv livet:(
Du vil komme ind i en meget hård tid, og du vil sikkert føle at dit liv går i stå. Men når den første fase i din krise går over og chokket har lagt sig, så vil du være utrolig ked af det længe. du vil tænke meget over tingene, men du må aldrig bebrejde dig selv noget!!! Med tiden vil du kunne se lidt lysere på det, men du vil savne ham og være ked af det. Det er helt i orden at græde, det er faktisk det aller bedste du kan gøre. du skal komme ud med din sorg, og snak gerne med nogle om det. Du skal ikke lukke det inde..
det er forfærdeligt det med din far, men tænk på at han har det godt nu hvor han er... det tænker jeg om min morfar... din far vil altid være hos dig-i dit hjerte og i dine minder....
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 254
Det største kram får du!
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
det er drøn uretfærdigt. og jeg kan ikke beskrive tiden efter bedre en det cecilie j fortæller...
DØD! Måtte bare fortælle det til nogen