443 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange Billeder ??? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg er lidt i tvivl om en ting !
Hvor mange billeder skal man have når man opretter en hest ?
Jeg har opfattet det som om at man skal have ét billede, men der er mange der siger at man SKAL have 5 billeder ?
Jeg mener at det kun er det admin opfordrer en til ...
Hvad mener i ?
- Olga (:
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.496
apr 2010
Følger: 163 Følgere: 152 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 1.305
Folk de siger bare at man SKAL have mindst 5 billeder og alligevel hvis der er 5 billeder så afviser de ???
Hvad er det for noget ?
maj 2007
Der er også mange der afviser, selvom der måske er 10 billeder, bare fordi billederne er lidt for ens (:
apr 2010
Jeg byder også velkommen nogen gange hvis der kun er ét billede og næsten ingen tekst !
Jeg ved jo folk skriver mere og får flere billeder med tiden ??
Og der er egentlig ingen regel om hvor meget tekst der skal være ?!
maj 2007
Nogle gange bliver jeg også sur over at folk laver deres egne regler.
Hestegalleri er bare en side, hvor man kan vise sin hest frem, og jeg synes virkelig nogle går ALT for meget op i at der SKAL være 5 gode billeder og 10 sider tekst.
Der er også ekstremt mange som laver emner omkring "Folk ikke har 20 gode forskellige billeder og en masse tekst" og skriver det irritere dem RIGTIG meget - Og jeg kan på en måde SLET ikke forstå dem, hvis folk vil oprette deres hest med 1 billed og næsten ikke tekst, så er det ejeren skyld at de fleste måske kun vil give LAV - Kan slet ikke forstå at andre får ondt i røven af det (:
apr 2010
Jeg har afvist 3 heste som havde billeder der var så utydelige at man ik kunne se hesten...
OG der er også nogen der afviser hvis ejeren har et billede af forældre når personen ikke ved det ??
Det er lidt FOR latterligt ! ! !
maj 2007
Der er også mange som afviser hvis hesten ikke har stamtavle, eller så skal den i hvert fald ind under "anden særlig race". Hvilket jeg også synes er lidt mærkeligt.
Man kan jo f.eks. sagtens genkende en Fjordhest og Frieser - selvom de måske ikke har stamtavle, synes jeg det er helt fint at de sætter dem ind under racen (: - De er jo "race typiske" (:
apr 2010
Men afviser da ik af den grund !
Min veninde prøvede at oprette en rideskolehest omkring 20 gange med ca. 10 GODE billeder og ok maget tekst og den blev afvist ALLE gange ?!
maj 2007
Hestene må åbenbart ikke være gode nok til dem, eller sådan noget - for de har ingen grund til at afvise, de overholder jo reglerne (:
apr 2010
De fleste skriver ingen kommentar, og nogen skriver at de afviser pga at man ikke kan se hele hesten (hvilket man så godt kunne på billederne)
Hun havde godt nok ikke nogen ridebilleder men stadig ?
Du kan måske have ret i at de ikke synes at hesten ikke er "god" nok til dem da det virkelig ikke efter min mening er en køn hest !
Den er STADIG ikke kommet ind ... ?
maj 2007
De har INGEN grund til at afvise, men folk gør det alligevel. Så hesten må på en eller anden måde ikke leve på til dem, eller ikke være fin nok. For hvis hesten var LIGE dem, så havde de vel budt velkommen?
Nogle gange forstå jeg slet ikke andre, på det punkt.
Selvom jeg ikke er så glad for Islænder heste så byder jeg dem stadig velkommen.
apr 2010
Men jeg ELSKER islændere
jul 2010
Følger: 101 Følgere: 97 Emner: 124 Svar: 1.995
- har også kun afvist ca tre, men det var endten fordi at ejeren var faker og udgav en pony for at være hendes, uden at det var det, eller at personen har sat billeder ind af familiefester og alt muligt ö
Hvor mange Billeder ???