Hjemmeside til OSO, hjælp søges. {{forumTopicSubject}}
Hej derude!
Jeg går i 10. klasse og skal til at lave den "dejlige" OSO. Det handler og en uddannelse og jeg har kæmpet med at finde en. Det skulle nemlig være en der er i vores uddannelsesplan, altså hvad vi kunne tænke os at uddanne os til. Jeg har søgt på medieuddannelser, for den eneste anden retning jeg har tænkt på er jordbrugsteknolog, og den gad jeg ikke lave OSO over. (Mit valg hed, jordbrugsteknolog eller finde en spændende medieuddannelse).
Jeg fandt så den der hedder Web-integrator, og vil indtil videre vælge den. Jeg har fundet på at mit produkt (i hvertfald det ene, hvis jeg nu laver flere) skal være en hjemmeside jeg laver, og så tager lidt billeder undervejs fra idé, til den færdige side.
Og det er så nu mine spørgsmål kommer:
1: - Hvor vil i foreslå at jeg skal lave min hjemmeside?
Mine krav er dette, jeg kan gå lidt på kompromis med det:
- Jeg vil gerne betale for det, men helst for 1, 3 eller til nød 6 måneder af gangen.
- Hvis det er bataling, skal det helst kunne betales med et Mastercard Debit. (Banken afskaffer alle deres kunders Visa Electron :S)
- Der skal ikke være for faste designmuligheder. Jeg vil gerne selv lave det meste, selvom jeg langt fra er erfaren i det.
2: - Hvis det er noget hvos man skal oploade selve siden til nettet, hvilket program vil i så foreslå jeg bruger?
Krav:
- Det skal være rimelig lige til at få fat i.
- Hvis det er noget der er i en MS Office 2010 pakke, så får jeg snart den.
Jeg vil meget gerne se eksempler på hjemmesider, der er lavet som i foreslår det. For inspirationenes skyld
3: - Hvis jeg laver siden som jeg tænker på det, er det vidst rimelig åbent hvad siden handler om. Jeg skal lige have spurgt min vejleder. Men jeg mangler idéer til hvad den skal handle om. Har i en idé?
Mange tak til jer der læste det hele. Og uanset hvor nemt det var at forstå må i gerne prøve at svare på det.
- Pernille
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hjemmeside til OSO, hjælp søges.