{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Hva syntes i (ridelejr) {{forumTopicSubject}}

Ja mig og min veninde fik en ide.. smiley
Det gør vi nu så tit men denne ide er lidt noget andet.. smiley
Vi er faldet over at der er så mange der laver ridelejr her inde.. smiley
Det vil vi også gerne (måske) men ja vi vil lige spørge jer til råds først:D

! SKAL man have ridebane..?
2 han det være en alt mulig ridelejr?
3 Hvor mange penge skal det koste hvis det var?
4 skal vi have plads til deres heste?
5 vilken tid på året skal det være..
6 Vi er 13 snart 14 og 17 bliver 18 så er vi ansvarlige nok..
7 vil du med hvis det var?

Tror det var det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva syntes i (ridelejr)
  • #1   28. dec 2010 1; vil være et mus.
    2; ja da?
    3; det kommer an på faciliteter!
    4; ja!
    5; sommer!
    6; hmm. syntes, at der skal være en "rigtig" voksen til stede.
    7; måske? smiley

• #2   28. dec 2010 1; vil være et must *

• #3   28. dec 2010 1: Det ville helt klart være en fordel.. Men hvad kunne i ellers tidbyde?
    2: Hvad mener i med alt mulig ridelejr?
    3: Det har jeg ingen anelse om, det kommer vel an på hvad i kan tilbyde af aktiviteter?
    4: Ja, ellers bliver det lidt af et problem.. En løsdrift eller andet?
    5: I sommerferien - syntes jeg.
    6: Det lyder også sådan. smiley
    7: Jeg kan se du bor i midtjylland, så hvis det er rigtigt vil jeg da ikke udelukke det.. smiley

• #4   28. dec 2010 Oka smiley
    Vi har begge haft med heste at gøre hele livet ;:D

• #5   28. dec 2010 det gør jer ikke mere ansvarlige d;
    en voksen kan bare tage bedre og hurtige beslutninger. altså, de behøver jo ikke være der, og holde i hånden, men bare det, at de er der, med mange unge tøser og en masse heste på ét sted. smiley

• #7   28. dec 2010 Altså vi kan ikke have ridebane desværre smiley
    Der er self altid voksne på stedet.. smiley
    En altmulig ridelejr er en ridelejr hvor vi både laver HMS rider dressur og springer og så rider vi ture og hygger om hestene smiley

• #8   28. dec 2010 Spring og dressur? Uden ridebane? smiley

• #9   28. dec 2010 Ja men vi har mark vi kan ride på til den tid smiley
    Men vi har lavet et program der hedder sådan

Max 6 deltager.. smiley
    3 dage.
    Vi skal ned og bade og lave sjov og ride dressur og springe smiley
    Have mad 3 gange dagligt + snack self. smiley
    Pris-- 250 - 300 kr smiley
    Man skal selv have hest/pony ._D
    Vi har ikke en vanvitig stor fold smiley
    I skal selv have hegns matrialer med smiley
    vi skal ride 2 gange daglig.
    Vi skal sove i telt og i bliver vækket kl 08:00 og må gå i seng 22:00 smiley

Lyder det ikke fair nok =? smiley

• #10   28. dec 2010 ! SKAL man have ridebane..?
    Nej, men så skal i vælge hvad i vil fokusere på. I kan jo godt vælge at lave en lejr hvor man udelukkende rider tur, hvilket mange nok ville syntes var hyggeligt, men ellers så skal i søger for en ridebane. Hvis i planlægger at man skal ride meget dressur og spring skal i også overveje om der skal være undervisning og på hvilket niveau? eller om det heller skal være ponygames osv. Hvis i vil have spring kan dette jo også gøres på græs, men her ville jeg nok overveje at få en erfaren underviser ud den ene eller de to dage dette skal foregå.

2 han det være en alt mulig ridelejr?
    Ja da, men igen, overvej hvem der kommer på jeres lejr og jeres muligheder smiley

3 Hvor mange penge skal det koste hvis det var?
    Det kommer helt an på hvad i kan tilbyde. Har i en god bane, gode sove muligheder, god undervisning eller gode naturmuligheder vil det selvfølgeligt blive dyre. Sæt jer ned og se på hvilke udgifter i ville have til mad, vand, elektricitet osv. og så se hvad i syntes er rimeligt

4 skal vi have plads til deres heste?
    Ja, i mindre i har nok heste til dem alle sammen. Her kan i dog overveje om folks heste bare kan gå på fold hele døgnet eller om i har staldplads til dem. I kan også vælge at dele jeres fold op i en del små så folks heste kan gå der. I skal dog nok bare være forberedte på at nogen ikke kan gå så længe på fold så nogle jordfolde ville være at fortrække

5 vilken tid på året skal det være..
    Hvis i ikke har hal, stald eller indendørs sovepladser så skal det være om sommeren. Det er jo nok en fordel at placere det i skoleferien da flest har fri der.

6 Vi er 13 snart 14 og 17 bliver 18 så er vi ansvarlige nok..
    Både ja og nej. Tror godt i kan gøre det, men i skal nok bare ikke have 30-40 nybegynder. I skal tænke over at få folk med der også kan klare sig selv lidt. Går også ud fra at jeres forældre støtter op og er til stede.

7 vil du med hvis det var?
    Nej, det er ikke en lejr for mig smiley

• #11   28. dec 2010 1; Nej det behøver man ikke, men så skal man gøre alle informerede om at det kun er ture der bliver redet. Personligt leder jeg kun efter ridelejre hvor der er faciliteter.
    2; Det går an på hvilke muligheder i har, men ellers så er det altid sjovt og lave en masse forskeligt.
    3; Det går an på hvad i vil tilbyde, men når det er noget man selv arrangerer skal det ikke være meget mere end 1000-1500
    4; Det er et must hvis i tilbyder ridelejr med hest og hvis i ikke låner heste ud.
    5; Sommer er helt klart bedst
    7; Nej det ville ikke vær enoget for mig smiley

Kommentér på:
Hva syntes i (ridelejr)

Annonce