8. dec 2006 Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
Sportsvogn ska ha lavet savostyringen! {{forumTopicSubject}}
Den kan ikke engang køre lige? Hvordan pokker skal jeg så kunne køre ud i trafikken med den? Gaard main - tænk lige på, hvis jeg slipper taget på styret/rettet - så trækker dne aotumatisk til Venstre?
og så blir vi påkørt af en anden bil.
Ej jeg må heller skynde mig ned til værkstedet inden nytår.
Så kommer spørgsmålet så bare - Bilen er en tysk model - skal jeg så kører hele vejen til tyskland og få reperet savostyringen? Det blir sørme godt nok en anstrengende tur da.
Men så kan jeg selvfølgelig får repereret sædet ved samme tur. Det en så hårdt at sidde på i mere end 5-6 timer?
Hvad tror du, de tager for reperation af bilen? Kan jeg slipper med et par tusinder eller kommer jeg til at betaler kassen? Hmm. Og hvordan skal jeg lige havde brændstof med hele vejen. Tanken fungere heller ikke rigtigt. Det er ligesom den ikke vil spise hverken Diesel eller Benzin. Men vil gerne spise Græs og hø m.m? Jaja det er sgu da bare en ØKOLOGISK bil jeg har! Misundelig? Den er billig drift og starter ALTID
Model? Ja det er en tysk sportsvogn fra 1998 - den er hvid og er bare SÅ smart. Dersværre er den lidt svær holde ren, når det er sådan et sjip shap vejr. Den har en max hastighed på 60 km (nåh ja - et skud ik?)
Her er vidunderet - ER den ikke flot?!
http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2034731.jpg?
Jeg lavede afstandsbedømmelse i dag, og så fik jeg sat ham lidt tidligt af, så tabte tøjlen i landingen (ja fyh fyh) - og vupti - så drejede ponyen til Venstre. Det gjorde han hele tiden? Må nok heller få lavet den savostyreing inden længe.
GODT NYTÅR!
sep 2010
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 280
Sikke en lækker sportsvogn du har der
Men noget skidt med den servostyring, gad vide hvorfor den pludselig er begyndt på det?
Godt nytår
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
Det må mekanikerne fortælle mig! Det er hvad de blir betalt for!
Men ja - jeg synes også selv det er en herre smart model jeg har!
Sportsvogn ska ha lavet savostyringen!