482 visninger
|
Oprettet:
Hjæææææælp ;-D {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle xD
Nogen her som har nogen gode fif til at få sine forældre overbevist om at det er en god idé at have hest??
Jeg har reddet i 5 1/2 år og har plaged om en hest lige siden jeg begyndte (da jeg var 7 år)!!
... Og har i en idé om hvor meget sådan en ca. koster om året?? inkl. smed, dyrelæge, forsikring, udstyr, o.s.v...??
Håber meget i vil hjælpe mig!! xD
Ps. hvor har i ledt når i skal finde hest?? På en hjemmeside?? ...og hvilken en kan i bedst anbefale??
Taksa xD
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
det er meeeget dyrt at have hest. det koster omkring flere tusinder om måneden
mar 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 9
aug 2009
Følger: 124 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 164 Svar: 594
Du er nød til tænke på om du har tiden, pengene. Det er et stort ANSVAR at have egen hest. Faktisk så stort et ansvar at et barn ikke kan tage. Det er derfor vigtigt at dine forældre bakker fuldstændigt op om ideen.
Du skal også overveje om:
Du gider op til den HVER dag i MANGE år - både i sommer og vinter.
Har du råd, det går ikke at få en hest en måned, og så sælge den igen fordi man ikke har råd.
Hvad med at få part på en pony eller hest? Så er ansvaret ikke så stort, og det er billigere. (samt mere frihed)
- - - - - - - -
Gode sider at kigge på salgsheste:
Marked er på HG
www.heste-nettet.dk
www.ridehesten.com
www.everhorse.dk
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 135
Jeg har part, på en rideskole hest, men det er ikke rigtigt det samme da det eneste det indebære er at jeg har førsteret til den når jeg for undervisning... og så må jeg ride en gang om ugen uden undervisning. det er rigtig dejligt, men ville gerne have lidt mere frihed i stedet for bare at ride rundt i ridehuset hele tiden!! Der er rigtig mange regler, om hvad jeg må og ikke må!!
Det er en rigtig god idé det med at låne/leje en hest!! Den vil jeg prøve xD
...og så skal jeg nok spare lidt mere sammen... xD
Tusinde tak!! ;-D
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 135
Hjæææææælp ;-D