{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Åh, jeg er så træt og irreteret! {{forumTopicSubject}}

her kommer der lige et gale udbruds indlæg fra mig!
Når men det startede med jeg var nede og tage billeder af nogle af mine veninder idag, da jeg havde lovet dem det. Alt vel, det gik fint.
Jeg lovede så og ha dem klar til imorgen (som så er idag), hvor der så var logo'er på.
Jeg ville installere et program da jeg kom hjem, men det kan jeg så overhovdet ikke finde ud af, det ender med jeg prøver 6 forskellige programmer. Og ENDELIG finder jeg et program til logo'er, men når det skulle konverteret tog det så ikke lige 2 timer? JOV! og det er lang tid at vente.
Når men så bliver klokken halv 3 (her om natten) - Jeg er lykkelig, jeg er endelig færdig, det siger den ihvertifald.
Jeg vil så se mit resultat, da jeg kikker billederne igennem, får man så et godt resultet? NEJ! over hovdet ikke.. Mit resultat blev billeder med mit logo på, MEN skulle der ikke også være plads til en LORTE hjemmeside lige midt på plakaten, det passer godt nok ikke lige mig!

- C:\Users\Emma\Pictures\Rideskole billeder 005_001.jpg - Det er resultatet, jeg er SÅ skuffet, og alle 188 billeder skal være klar til imorgen/idag. Så må jeg gå igang enkelt vis smiley

Jeg ærver mig.. Undskyldt sproget..

Et meget dårligt indlæg fra mig idag.. ¨

EHS


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh, jeg er så træt og irreteret!
Kommentér på:
Åh, jeg er så træt og irreteret!

Annonce