16. apr 2008 Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
Hvad har i drømt om? {{forumTopicSubject}}
- Og hvad har i opnået dette år?
Jeg tror ikke rigtigt på nytårsforesætter, og jeg vil bestemt ikke sætte mål med tidsbegrænsninger på. Hellere vil jeg lave en drømme liste hvor jeg skriver alle mine fantasier om fremtiden ned, og hvad jeg pt drømmer om at opnå, og krydse dem af som de kommer. Jeg arbejder langsomt hen mod mine drømme, men bliver ikke ked af det hvis det pludseligt blive umuligt for mig at opnå.
Ridemæssigt, hvad har i så af drømme lige pt ? er der noget projekt i vil begynde på / færdiggøre i det nye år?
Sidste år drømte jeg om at blive mere sikker ved mig selv, og gøre mere ud af min træning, blive mere effektiv med min træning, og lære mere om træning af dyr. Og nu er jeg ene og alene rejst ud i verden, og sidder nu i 27 grader i australien, hos Andrew Mcleans gård, og chiller med en bog om heste træning. Dette år har jeg maximeret min tid hos peter, og i år har han lært at neje, capriole, at bade travers og versade, at trække vogn, ridning ved liberty og en masse andre småting. Jeg selv har også udviklet mig, fra at være naiv rytter og tro på dominans og horsemanship principper, til at lægge det hele bag mig og kun tænke rent psykologisk og videnskabsbaseret.
Til januar om en måned flytter vi begge til sverige, og han kommer til at have sin boks 2 meter fra min seng, jeg kommer til at kunne træne ham hver dag, i stedet fo hver 3. dag, dette vil udentvivl gøre en kæmpe forskel i effektiviteten af vores træning.
Så det næste år vil måske bringe endnu mere end dette år har gjort.
I år har jeg kun nogle få drømme jeg ønsker at opnå;
Jeg får min Borzoi, Fenris tilbage, i det nye år, og jeg vil træne ham som min rideven når vi rider i skoven.
Peter skal have en gede-ven, som skal lære agility
Jeg skal begynde på hestemassør kursus i de royale stalde ( så jeg kan tjene penge imens jeg tager min rigtige udddannelse)
Peter skal lære at ligge ned, querbette, piaffe(igen) og lære højere dressur niveauer ( galoppiruetter, langsom galop, renvers osv)
Vi skal have solgt villaen og købt en stor hestegård, større end den vi har nu.
Mine hunde skal vinde et løb.
Hvad har i? og hvad har i fuldført at opnå i år?
Varme hilsener fra australien
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Og endelig efter at have ham til salg i lidt over 1 år, blev han solgt til den sødeste nye ejer han kunne få..
Og det med ny hest, er som sådan gået i opfyldelse.. Har dog ikke købt, men er begyndt at ride for en avler, så der har jeg en hest som min egen.. Det er rigtig dejligt.
Så ville jeg gerne slutte mit grundforløb som kok med en god karakter, og sluttede med 11,6 i gennemsnit og 10 til eksamen..
Og den største drøm af dem alle.. Optagelse på fotografuddannelsen, som jeg starter på til januar..
Så alt i alt et godt år, trods jeg slog op med kæresten og har blodtryksproblemer, så går det nu meget godt..
maj 2008
Følger: 137 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 3.038
Uuuh, jeg glæder mig til at se om det sker i aften!! :-))
Hun er nemlig min lille guldklump /-:
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
drømte om at bøf og jeg ville tage nogle gode lange skridt ture sommeren over.. det nåede vi desværre ikke..
drømte om at prøve hans fantastiske belgier trav, det nåede vi ..
drømte om at købe vores drømme gård.. det er stadig ikke lykkets, men vi prøver stadig
drømmene for fremtiden er nu heller ikke store
håber og ønsker at mig og den grimme plet finder melodien sammen..
håber tilridningen af smølfen glider nemt
håber på nogle dejlige ture hen over sommeren på de to
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 42
Men Pirana gjorde store fremskridt i sommerferien, og det endte med at vi startede vores første LA1 til klubmesterskabet i oktober. Vi red til 63,4% og blev nummer 2 i klubmesterskabet. Det var virkelig en af de vildeste dage i mit liv:D
Men i år bliver drømmen nok noget med at ride en LA2-4 på ham. Glæder mig til at se om det kan lykkes
Så har jeg da også et mål om at få nogle gode karaktere på gymnasiet
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 68
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 68
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 776
Starte min. MB på C-plan i spring
Starte min. LA6 på C-plan i dressur
jun 2007
Følger: 281 Følgere: 326 Heste: 7 Emner: 17 Svar: 476
Så jeg synes jeg har en del drømme jeg gerne vil ha til at blive til virkelighed. Jeg bliver lykkelig hvis de gør, hvis de ikke gør, er jeg også tilfreds. Hvis bare jeg synes jeg har gjort hvad jeg lkunne(:
Hvad har i drømt om?