Hoster {{forumTopicSubject}}
Hmm jov altså! Jeg kommer ud på en gård hvor Dixie, Lady og Lotte står, de er ikke mine men nogle gange har jeg det som om de er,da jeg stortset må alt med dem! Deres ejer er skide flinke og byder mig altid velkomne! Jeg kommer altid med nogle gode forslag eller ønskninger som at Dixie skulle have et kikhul ud af hendes boks, at Dixie skulle på sommerferie, at hun skulle have sin egen boks istedet for at dele med hendes mormor og mor, og så at hestene skulle have hø ud om middagen nu når der intet græs er at æde, og alt dette er gjort uden nogen form for protest!
Meen da jeg fx sagde at Rikke (ikke deres hest) hostede troede de ikke på mig, d jeg sagde at det kunne være noget med lungerne, og nu da Rikke skulle til at sælges til mig og hun skulle undersøges fra top til bund viste det sig at hun havde astmatisk kronisk bronkitisk (meget slem udgave) Og nu er Dixie så også begyndt på at hoste! Hun travede hen til mig idag, og hun hostede ligesom Rikke gjorde og vis man så hen af flanken på hende trak hun vejret meget med hendes bug som dylægen godt kunne være et tegn!!
Står altså lidt i et dilemma om jeg går over grænsen for har tænkt mig at sige at jeg tror Dixie er syg, og jeg har bare på fornemmelsen at de bare ville sige at det går jo nok over. Og så kan man jo bare se på at hun bliver syg ;S
Og inden der er nogle der kommer med de kommentar at de burde ikke have heste, så ville jeg sige at hestene har det så godt som de kunne have det og ejerne elsker dem som var det deres små babyer.. men de er ikke så glade for at bruge penge på dem, eller hvad skal an sige!!
Kom også gerne med noget der evt kan forbedre hoste (hvis det nu ikke skulle være helt så slemt som jeg tror)
Håber i tager det her som et tegn til hjælp og ikke en svinesti til ejerne!
jul 2010
Følger: 1 Svar: 13
Chancen for at de begge to har udviklet det er efter min overbevisning ikke ret stor.
Vores 2 shettere havde en gang influenza for en måneds tid siden, og det gik over af sig selv efter 2-3 uger ( man kan, efter hvad jeg har læst mig til, ikke medicinere sig ud af det ).
Men er man i tvivl er der jo kun at tilkalde Dr. Dyr.........
Dyrenes helbred skal man ikke spille med.
Just my 2 cents
Hoster