{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Hvad har i kig på? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, hvad har i kig på for tiden.
Hvad skukker i efetr eller drømmer om.?

en hest i har set i an annonce man bare drømmer om?

udstyr man inderligt ønsker sig?

eller noget helt andet som ville være fantastisk og eje, om man har råd eller ej?

Jeg selv har kig på en OS rundsyet trense jeg savler over.
Et Os kandar står også højt på ønske listen.

Og så har jeg et par tæpper i kigerten jeg bare MÅ eje.

Der er ingen heste pt jeg går og svaler over, men det kommer måske af at jeg har to stk vaske ægte drømme heste i forvejen:-)
Og så har jeg sådan en dårlig vane med at købe de heste jeg falder for, så jeg prøver at begrænse mig med at kigge heste:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i kig på?
  • #2   7. dec 2010 Jeg drømmer om at bestå min teoriprøve, når jeg skal op om få dage.. smiley
    Jeg ønsker mig et kandar af mærket OS, eller noget i den stil, et fedt pandebånd til og helt nye HS bid...

Udover det, ønsker jeg mig, en helt fantastisk dag, når jeg den 23. fylder 18 smiley ..

• #3   7. dec 2010 Vil lige nu bare gerne have solgt min pony, så jeg kan komme 100% videre på stor hest. Men det tegner til at blive et sandt mareridt (bliver ikke uddybet).
    Jeg har lige købt et par PC gamacher som jeg har ønsket mig i 2 år, så lige nu er der ikke noget jeg bare MÅ eje. Dog vil jeg meget gerne have et Rider by Horse tæppe, det synes jeg er utrolig flot. Og jeg vil også snart gerne have et par König Favorit støvler, da jeg er vokset ud af mine gamle, men de koster 3500,- så det bliver ikke lige foreløbig.

• #5   7. dec 2010 Jeg har næsten lige købt det jeg har drømt om længe smiley
    Nemlig min haflinger Stachus smiley

• #6   7. dec 2010 En hest jeg har prøvet, et Canon EOS 60D kamera og et Canon objektiv - jo tak !

• #7   7. dec 2010 Uha der er mange ting jeg gerne vil have, men det jeg inderligt brænder for tiden er at blive b-rytter (:

• #8   7. dec 2010 Et fedt pandebånd herinde med forskellige farver! ;D Mums det er lækkert, til ok pris. MUST HAVE! ;D

Og så er der vel også en lille hyp man er total forelsket i ;D

• #9   7. dec 2010 UUUh, jeg brænder efter en Islænder mere! den måtte godt være ca sådan her:
    Navn-?
    Alder-2-13 år
    Stg. el. forventet stg.-138-148
    Køn-hoppe el. vallak
    Gangarter-5 Gænger
    Gerne en konkurrence/hygge turhest is-mule! smiley
    Farve-Næsten ligemeget smiley
    Men selvfølgelig ville den sikkert være dyr-desværre:/ smiley

• #11   7. dec 2010 Hvad jeg drømmer om? Joooh, jeg drømmer vel bare om, at alt bliver som det var engang.. Dengang jeg stolede på min mor, og dengang jeg kunne nøjes med at se min far 2 gange om måneden..

• #12   7. dec 2010 Luffe: jeg kan ikke anbefale dig det tæpep du drømmer om, det har nok den mest elendige pas form jeg længe har set, de er så lange i breden at de dækker selv den mest langbenet hest knæ.
    Og så holder de heeeeelt utrolig dårligt.

SÅ mange pange for sådan noget L...

• #14   7. dec 2010 tjo... en dressursadel, et Rambo fleecetæppe og nogle nye klokker ville da ikke være så dårligt smiley

• #15   7. dec 2010 luffe: og du er glad for det?
    jeg synte sdet var SÅ fedt, og hold da op jeg blev så skuffet da jeg fik det, det er nærmest lige så bredt som det er langt.

• #16   7. dec 2010 He he, ønsker et par millioner eller 3 på kontoen. En fed ejendom på landet med plads til at få hyppen hjem, og gerne plads til et par stykker mere. Brændeovn i stuen (for hyggens og varmens skyld) og en super hyggelig frugthave med alle mulige frugttræer og buske som ungerne kan plukke løs af om sommeren.

Pt er det største ønske dog at min bihule og halsbetændelse vil gå langt langt væk, så jeg kan tænke klart igen, gg...

• #17   7. dec 2010 Jeg kunne godt tænke mig, at skifte min Silvertone bas ud med en Epiphone Blackbird (SixxBird) eller en Gibson Thunderbird.. Men helst SixxBirden, da det er et af mine helt store idoler, der har designet den smiley
    Jeg er bas-fanatiker... xD

• #19   7. dec 2010 Drømmer om en part til min hest smiley
    Og så har jeg længe, meget længe drømt om Rambo velour tæppe, og dette ønske har jeg lige realiseret, det kommet med posten inden længe smiley

• #21   8. dec 2010 Ønske mig altså en rolig vallak til min mand kan ride på i naturen. Den skal altså være helt sikker over for alt og ikke for stor
    Det kunne altså være fint
    Men det ser ud som om det ikke er lige noget man bare gå ud og køber
    Så jeg håber denne Lørdags heste kik er der
    Annette

Kommentér på:
Hvad har i kig på?

Annonce