{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det ikke?!?!?
  • #1   29. nov 2010 Fordi der er økonomisk krise og det snart er jul vil jeg tro smiley

• #2   29. nov 2010 Jeg tror at hun er for lille til de ryttere der kan håndtere hende. Der er ikke ret mange erfarne ryttere, som vil have en hest af denne størrelse. Og det virker som om at hun ikke kan bruges som nybegynderhest.

Jeg tror det er derfor smiley

• #3   29. nov 2010 Og selvfølgelig også som Louise siger, disse 2 ting hænger super sammen

• #4   29. nov 2010 ja som de andre siger. komplet krise. og det snart er jul, og det er pænt dyrt at holde jul (: og det ikke lige alle der kan hente hest i dette her vejr.

• #5   29. nov 2010 I har nok ret begge to.
    Jeg synes bare, at det er utroligt, at der ikke findes én der ønsker en hest der kan lidt.
    Nej hun er ikke en nybegynderhest, men jeg var selv 11-12 år da jeg fik hende, og dengang var jeg altså ikke specielt rutineret. Hun kræver bare en rytter hun kan stole på, da hun er lidt hidsig til tider.
    Hmm... Men I har nok ret... Jeg synes bare, at det er en skam.. smiley
    Hvis jeg ikke selv var over 18 år, og ikke havde så lange ben, så havde jeg købt hende tilbage ! helt sikkert. Hun er det værd!

• #6   29. nov 2010 Alle tre *

• #7   29. nov 2010 Jeg har selv en pony på 137, og er 21. Han er også en der kan være lidt speciel under ridning og er en en-mands-hest, grundet tidligere mishandling. Så han kræver også en god rytter. Han er heller ikke egnet som nybegynderhest, og dog var jeg nybegynder for 3 år siden da jeg købte ham x) Vi klikkede bare utroligt godt sammen, og så var alt andet lige meget.

Tror du må vente på at den rigtige kommer. Der skal nok være en derude, som kan og vil have hende.

• #8   29. nov 2010 Ja, det er altid mere gang i hestesalget om foråret/sommer. Der er det også klart sjovest og lave alt det forebyggende tillidsarbejde, som man har med en ny hest smiley

• #9   29. nov 2010 jeg kan så sige at jeg ville heller aldrig sælge til en som ikke ville fryse bagenden ud af bukserne..
    har man hest så har man hest uanset vejret smiley jeg har lige købt hest og får den hjem i løbet af ugen jeg glæder mig vildt. så det på med skisæt hue og vanter. jeg glæder mig enormt.
    jeg har lige solgt min lille pony i fredags til de perfekte ejere de henvendte sig første gang samme dag jeg satte ham til salg.
    tror bare du skal vente og se hva der sker lige pludselig ringer telefonen.

og lad nu være bare at sælge til den første der ringer bare fordi hesten har været til salg længe. det er der jo desværre mange der gør.
    sørg for det de rigtige for den hest

• #10   29. nov 2010 Anja: Bare fordi man ikke køber om vinteren er det ikke ensbetydende at man ikke vil være der for den om vinteren hvis man har den jo.

• #11   29. nov 2010 nej nej det sagde jeg heller ikke noget om.
    lad være at angrib mig og lad være at læse tingene på en sur måde

• #12   29. nov 2010 forresten - hvor er annoncen?

• #13   29. nov 2010 Jeg tror måske at det er fordi at jeres annonce skræmmer eventuelle købere væk smiley
    Der står utrolig meget negativt om hende, og jeg syntes personligt at det slet ikke passer på hende smiley
    Hvis du/Caroline vil have min udgave af en god salgstekst til hende er i velkomne til at skrive, jeg vil mere end gerne hjælpe jer smiley

• #14   29. nov 2010 hehe jeg kunne heller ikke finde den smiley

• #15   29. nov 2010 det at hun er så lille og kræver en dygtig en er allerede rimelig svært.
    og så at hun væver er også et træls minus.. men jeg tror hun med den rette kunne komme et godt stykke, trods hun er følsom og ret bange for nye ting.. + hun er heller ikke i form så vidt jeg ved. smiley

hun er ellers en super pony, synes hun er så sød og køn. og faktisk på nogle punkter ret imponerende..

Kommentér på:
Jeg forstår det ikke?!?!?

Annonce