personlige gaver? {{forumTopicSubject}}
Har en veninde jeg godt ville lave en lille personlig gave til - Vi har et lille budget for vores gaver og det hedder min 80 og maks 100.
En af mine andre veninder og jeg går sammen om og køber en eller andet ting til maks 100,- (sød t-shirt eller armbånd vedhæng) + så er vi ved at lave sådan en glas til med et hjerte
Jeg tænkt lidt på at få et lavet et større billede ud af hende og en af de heste hun rider og sætte det i en en ramme. Og skrive et sødt julekort til hende - Ville i godt selv give det ud til en i holder af?
Og så har jeg også en søster der skal have en gave, men hun ønsker sig ikke rigtig noget. Hun rider, men har alt hvad man skal bruge. Hun har lige fået en hund der snart skal udstilles osv. og der mangler hun ting til, så hvis der er nogle der ved om man kan købe noget hunde ting for 200,- + så sig da endelig til Har i ellers andre ideer?
Ja og tro det eller la' vær. Men der hvor Rikke står opstaldet om Dixie og de andre heste er pleje jeg at give julegaver til. 1. år gav jeg dem et krus med en betydningsfuld vædder de havde og prins der dengang var deres charmetrold af hestene, 2. år (sidste år) gave jeg dem en fotoramme m SD kort hvor der var billeder i og så opdatere jeg dem engang i mellem.. Men hvad kan man give dem nu? De er 55+
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
personlige gaver?