meldt til dyrenesbeskyttelse :( {{forumTopicSubject}}
jeg har lige haft besøg af dyrenes beskyttelse...
jeg har lige solgt nogle huskattekillinger ( 2 og 3 dage siden)
og er nu blevet meldt da den en havde lopper og virkede lidt trist....
hvor smålig kan man så lige være tænker jeg...
lopperne havde jeg infomeret om da vi har fælles gård og naboens hunde og katte har det og jeg flere gange har snakket med faxe dyrehospital ang dette og de siger det tager tid at komme af med da lopperne da ader er vildkatte og naboer med hunde og lopper der først dør når de har bidt og kan ha nået at lægge ny æg inden...
og trist... ved jeg ikke men ved den er så sød og dejlig og skide fræk... og luiger er taget fra mor og det eneste hjem den har kendt til
men de var her-... så alle mine dyr ( valgte jeg selv) hunde heste og min tamme gris søren...
de sagde da også at det var en fornøjelse og se dyrene havde det godt og det var en god dag for dem ( dyrensbrskyttelse) at komme et sted hvor der så godt ud det hele....
og det desværre ikke altid var tilfældet.....
men helt ærlige...come on man...
giver i dem ret eller ??
og kunne de ikke ha kontaktet mig hvis de dyntes der var et problem ?????
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Jeg synes køberne brude havde kontaktet dig frøst uden tvivl.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
Men det er da ret småligt vil jeg da lige sige. jeg vil sige hvis den havde så eller brækket noget eller noget ligne så er det en anden sag.
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Er fa..... træt af hele det cirkus bla. amerikanske serier m dyrepoliti har ført med sig.
mvh merete
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
Jeg har haft meldt en borger til DB og det eneste kredsformanden var interesseret var mine privat forhold. Også en formand her fra sydsjælland. Jeg klagede over hende til hovedkontoret.
jul 2004
Det er så småligt!
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
jul 2004
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 221 Svar: 729
det er sgu dem der har anmeldt der har jord i hovdet... ham skrevet til begge af dem der har købt kat og ingen af dem vil stå inde for det....
** CALLA **
det var skam det der blev sagt ... at de havde lopper og virkede trist ( altså som om den ikke har det godt) og jeg kan fortælle dig... at det har de... DET HAR ALLE MINE DYR...
der er bestemt ikke noget at komme efter... og det bekræftede de da også
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Når det er sagt er det altid skønt at man kan vise at ens dyr har det godt, og egentlig er det jo godt at de kommer ud en gang for meget end en gang for lidt.
Desværre høre man dog om tilfælde hvor de ikke gider tage ud til at dødsygt dyr......så der er åbenbart STOR forskel på hvad de tager ud til/ ikke tager ud til....
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 221 Svar: 729
( tror egentlig bare de ville være sikre på jeg havde og solgte killinger der ikke havde det godt ... de sagde de lige kom fra et sted hvor det desværre ikke var en god oplevelse som her )
meldt til dyrenesbeskyttelse :(