{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

DEN F****** Kæling {{forumTopicSubject}}

Her i går var jeg så til ridetime for første gang efter at have skiftet over på et andet hold, pga min skole ligger så sent og så kunne jeg ikke nå det gamle hold.
Men så her på det nye er der så en der rider rundt på hendes hest som er (en meget rolig hest), aligevel kan man tydeligt se at rytteren er angst for sin hest, og hun bruger en halv time på at snakke med vores ridelærer om hvor bange hun er for den- altså vi snakker bare den ryster lidt på hovedet er hun ved at hoppe af den.
Jeg tænker så ved mig selv at det er da syndt at hun´har det så svært med at ride, mens jeg stille og roligt rider rundt på min hest.

Da ridetimen så er færdig og jeg trækker min hest ind i stalden møder jeg igen den meget angst rytter, som kigger på mig mens hun siger til sin søster " nu må vi jo lige stoppe så den useriøse rytter kan komme forbi med sin pony je"g siger så til hende at den faktsik måler hest, mens hun så svarer at det er jo ikke hendes skyld at JEG er bange for heste og derfor kalder min pony for en hest.

HELT ærligt så syntes jeg virkelig at det er en en respektløs rytter at sige at jeg er bange når hun står og bruger en halv time på at fortælller vores ridelærer hvor bange HUN er, derforskifter jeg hold nu gider simpelthen ikke at min tid skal gå med hyggesnak som da man lige var begyndt til ridning. (:
-undskyld det gik ud over jer men skulle lige af med det (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DEN F****** Kæling
  • #1   5. nov 2010 Hold da op! Hun har da vist lidt af et problem smiley

• #2   5. nov 2010 Årh hvor er det dog ligesom i de mindre klasser i skolen.. Den svage mobber for ikke selv at føle sig mobbet.. xD

Sig til din ridelærer du altså er utilfreds med undervisningen, kan være de strammer op så..

• #3   5. nov 2010 forstår dig udemærket. har de samme problemer på min rideskole. dig lidt anderledes. jeg er 25, og har en skøn kat 1, "hul-i-hegnet" pony... det bliver der set meget ned på!!! hvorfor har jeg dog ikke en krudt tønde med en fin stamtavle, som jeg kan tage ud og vise frem?! det er da spild at have en pony... den kan man jo ikke noget med...

men ejg har valgt min pony lige præcis fordi hun passer perfekt til mig... er kun 157 cm høj, så store heste har jeg bare ikke lange ben nok til at ride smiley desuden er hun rolig som dagen er lang, og tager ALT i stiv arm... at man ikke kan noget seriøst med en pony er noget vrøvl, man kan alt det man kan med de fine krudt tønder som jeg ikke stoler på over en dørtærskel... desuden behøver jeg ikke vise mig frem til stævner, orker det simpelthen ikke mere, det kræver alt for meget tid, som jeg hellere vil bruge på at hygge om mit ride dyr.

jeg ahr vænnet mig til at vende det døve øre til, og lade folk snakke. og så omgåes jeg dem, som jeg kender, og som resoektere mig og min pony for det vi nu engang gør... HYGGE RIDNING PÅ ALLERHØJESTE NIVEAU!!!! og det er da ikke fordi hun ikke kan noget... hun laver da rask væk øvelser til de middelhøje dressur klasser... det har jeg bare valgt fra...

mit råd til dig er at ignorere hende, når hun kommer med disse udtalelser. hun må have ekstremt lavt selvværd siden hun har behov for at smide det over i hovedet på dig. tal kun til hende hvis hun taler pænt til dig, og respektere dig. ellers fortjener hun ikke din opmærksomhed.. det har virket for mig, og folk har efterhånden fundet ud af at jeg er totalt kold over for deres dumme udtalelser, og der er meget langt mellem dem nu, emn en stikpille får jeg da en gang imellem...

synes dog ikke du skal skifte hold pga hende... ignorer hende når hun taler grimt til dig og vær imødekommende når hun taler pænt til dig.

held og lykke med det..

• #4   5. nov 2010 det er sådan en person der er stor i kæften når hun ikke sidder på en hest.. for barnligt.

• #5   5. nov 2010 på rideskoler er der bar desværre sådanne nogen snobber som tror de er noget..

• #7   5. nov 2010 Er virkelig glad for at folk herinde kan se mit problem hihi (eller hendes) men blev simpelthen så irreteret igår da hun udtalte sig på den måde, her prøver jeg at få en seriøs ridetime på min hest og så spilder hun ridelærens tid på det, hvilket jeg acceptere fordi jeg syntes det var synd for hende og så bliver man bare overfuset på den måde :S

SANNE*SKF- er bare så enig med dig (:

Lena L - kan virkelig sagtens sætte mig ind i din situation, nogle mennesker taler bare uden at vide hvad de i virkeligheden taler om, og det er jo ikke alle der har behov for at vise sig frem på en stævnebane, i virkeligheden kan hesten n'jo nok bedst lidt at blive nusset om på en rolig måde, og derfor må man jo engang imellem pointere hvad man har tid til (dermed ikke sagt at det ikke kan være en god ting at værer stævne rytter )

<3Miley >3 N - Creamy er min egen (: - men syntes stadig at det er træs at nogle mennesker er som hende, (tidspilde og udtalelser) (:

• #8   5. nov 2010 En ting mere om samme rytter er at jeg jo tager mig af en hest der heder Meiese Don Bell, som er en hoppe med stort H og som det er nødvendigt at være over med en rutineret hånd, er man det er hun god som dagen er lang (: men hesten har en fantastik stambog, og den fik rytteren så at se, hvorefter hun sagde til manden der ejer hesten om hun ikke måtte få lov at passe den lidt, manden spurgte så mig hvad min mening var, og på daværende tidspunkt kendte jeg ikke til rytteren men var i en periode hvor jeg var tidsmessigt præsset og sagde derfor at det var en god ide og sagde samtidig til rytteren at det var en hoppe med stort H hvortil hun svarede at det skule jeg ikke tage mig af for hun var vandt til den slags, men ak og ve der gik kun 5 dage før hun motte sige til manden at hesten var for svær, dertil tilføjede hun at det var min skyld!?
    Det gjorde ejeren af hesten så gal at han sagde at hun aldig måtte komme i nærheden af hans heste fordi hen vidste hvor stort et stykke arbejde jeg lagde i det og hvor positiv en efekt det havde på hans hest- en måned efter tegnede vi kontrakt på at han skulle betale for hesten (stævner foder opstaldning osv) mens jeg bare skulle behandle den som min (:

• #9   5. nov 2010 http://da.wikipedia.org/wiki/Projektion_(psykologi)

Chek det link ud... Det er vist lige præcis det der foregår i hende...

• #10   5. nov 2010 *Min Zaco* S - tror du har meget ret i det paser ihvertfald meget godt på hende.

• #12   5. nov 2010 hi hi.. kan ikke lade være med at trække lidt på smile båndet og tænke, tag den... man må da have så meget indsigt at man kan se om man kan magte en hest, eller ej... når mamn får fortalt hvordan den er, burde man da lige tage op til overvejelse, om man kan magte den opgave der bliver pålagt en, i stedet for at tænke, jeg tager chancen... men sådan er der desværre nogen der tænker...

og giver de andre ret i at projektion nok er det der sker i hende. jeg er uddannet pædagog, og har en del viden omkring dette, og jeg synes det virker som et klassisk lærebogs eksempel... trist for hende, men det er jo desværre en forsvars mekaninsme,for ikke at skulle indse at det er hende selv problemet ligger hos... hun ved godt der er galt, en vil ikke anerkende det, og smider det over på andre for at få det bedre med sig selv...

• #13   8. nov 2010 roglig nu, syntes i ikke at i overdriver lidt, hun sagde jo bare en ting og så er i alle sammen på hende.... jeg er da også enig med dig at det er da træls at høre på, men derfor behøves vi ikke snakke alle sammen at høre/snakke om hvor dum hun er... jeg ved godt at jeg selv har skrevet noget men kunne ikke lade vær smiley jeg syntes at det er lidt barnligt at du skifter hold bare begrund af det.. men det er jo bare min mening... smiley

Kommentér på:
DEN F****** Kæling

Annonce