408 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Motion ??"
Motion
Hej hg'er. Jeg er tvunget til at dyrker noget motion ved siden af ridningen. De fleste børn dyrker motion ved at gå til en sport men det har jeg ikke tid til pågrund af hestene. Jeg løber 3 gange om ...
Hej hg'er. Jeg er tvunget til at dyrker noget motion ved siden af ridningen. De fleste børn dyrker motion ved at gå til en sport men det har jeg ikke tid til pågrund af hestene. Jeg løber 3 gange om ...
Skrevet af: Alberte Milla - 10. aug 2013
Motion?
Tænkte jeg lige ville have opsummeret hvordan i motionerer jeres heste fra jorden - Altid rart med lidt inspiration :) Ved godt at man kan gå lange ture i forskelligt tempo, lidt longe, lange liner ...
Tænkte jeg lige ville have opsummeret hvordan i motionerer jeres heste fra jorden - Altid rart med lidt inspiration :) Ved godt at man kan gå lange ture i forskelligt tempo, lidt longe, lange liner ...
Skrevet af: Emilie Harm & Pride - 26. jul 2013
motion
Puha. fitness world er lige åbnet i min by i dag, så har været nede og melde mig ind da jeg savner og få brugt min krop og min kræfter. nu har jeg så meldt mig til zumba og latinmix et par gange o...
Puha. fitness world er lige åbnet i min by i dag, så har været nede og melde mig ind da jeg savner og få brugt min krop og min kræfter. nu har jeg så meldt mig til zumba og latinmix et par gange o...
Skrevet af: dolly den sorte prinsesse - 5. nov 2012
Spar penge på din forsikring
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 273
Jeg har bare redet.. Og gået en masse hele dagen, syns jeg d; .
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.094
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 19 Heste: 6 Emner: 133 Svar: 490
Har også været ude ved mine to heste
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Total hyggelig dag
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 167 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.825
nov 2008
Følger: 157 Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 807
jeg har flyttet hesten, så har været ude og køre med hestetrailer helt selv (meget stolt!) ellers har jeg bare slappet af med pigerne.
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 19 Heste: 6 Emner: 133 Svar: 490
Ov hvor flot
glæder mig til jeg får kørekørt
Motion ??