Meget sur buschauffør.. {{forumTopicSubject}}
Hej hg..
Jeg kørte i bus i dag hjem fra skole og da vi var kørt skulle jeg lige sætte mig lidt længere tilbage på sædet.. Så jeg satte foden op på det andet sæde og skubbede mig bagud. Jeg tog selvfølgelig foden ned igen bagefter.. Da jeg så var stået af sammen med min venínde gik vi hjemad rullede han vinduet ned og nærmest råbte efter mig: HEY!! HAR DU EN SÆRLIG BILLET..?! Jeg: Hvad..? Ham: HAR DU EN SÆRLIG BILLET TIL DINE SKO...?! Jeg: Øhm, Nej....... Ham: SYNTES DU SÅ IKKE DU SKULLE HOLDE DEM PÅ JORDEN::?! Jeg: Jo, undskyld.. Ham: NÆSTE GANG DET SKER BLIVER DU SAT AF..! Jeg: Undskyld......... Da mig og min veninde så kom lidt væk fra ham kunne vi bare ikke lade være med at grine helt vildt fordi han behøvede jo ikke råbe det til os, men hvis han bare sagde det så ville jeg jo lade være med det..xD Kan stadig ikke lade være med at grine af det..xD
Ville bare lige fortælle om min lille oplevelse i dag..=D
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 890
dec 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 167
Der er så mange af de buschauffører der bare generelt er pisse sure.. Nej hvor har jo også været hidsig nogle gange - der er squ ikke noget service over dem !
Tilgengæld er der andre buschauffører som bare er "fantastiske" og er med på lidt sjov
- Kan godt forstå dig, og om ikke andet kan man da sige det på en pæn måde altså? Der er squ nok bare en anden der har pisset på hans sukkermad
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Du har nok fået bægeret til at flyde over
Buschaufføre møder mange respektløse mennesker dagligt også flyder det over på et tidspunkt.
Har mødt mange venlige buschaufføre i de mange år jeg snart har kørt med samme rute. Men der er stadig nogle mobsede ind imellem.
Der var en der konsekvent i 2år aldrig kom med et smil eller så særligt glad ud, han vrissede altid.
apr 2005
Følger: 31 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 394
Her kommer lige en af mine oplevelser.
Jeg stod på busstationen og ventede på at buschafføren skulle komme og åbne bussen. Det stod ned i stænger og det var virkelig koldt. Sammen med mig stod en masse andre mennesker. Pludslige dukker en dame op og lukker døren op ( det skal siges at bussens dør kan lukkes op hvis man trykker et bestemt sted, men det er ikke tillad for andre en chafføren at åbne døren) Nåå men jeg tænke at hun sikkeret havde fået lov til at lukke døren op. Så jeg satte mig ind i bussen nede bagved. Så kommer buschafføren og flipper helt ud. Jeg er det eneste unge menneske inde i bussen. Og selvfølelig skal det gå ud over mig. Han råber og skriger ind i hoved på mig. Og da jeg endelig får lov til at sige noget, sagde jeg at det overhovede ikke var mig. Det troede han ikke på.
Dagen efter kom han hen til mig med et stykke papir, hvor der stod på at han var blevet fyret. Han takkede mig for at han havde midste sit job. Jeg havde intet med det at gøre.. Fuck en dum buschaffør.
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Min holdning er også, at de føler, de er deres egne små konger og dronninger i deres busser, ja mange er hvilke, men mange er også rigtig sure med mangel på "servicemindedhed".
F.eks. har jeg selv kørt med en, hvor jeg sad forrest (og dermed kunne se vedkommendes kørsel og speedometer) - han kørte fuldstændig vanvittig - når jeg talte sekunders reaktionstid var der ikke engang 1 sek op til forankørende bil (i en bil skal den som bekendt være 2 sek - større i tungere køretøjer) og han kørte ca. 90-100 km/t hvor han måtte køre 70 km/t (motortrafikvej, så ja bilerne kører da de 90-100). Jeg var også nervøs for hvorvidt man ku sige noget, uden risiko for at blive sat af midt i ødemarken xB Til sidst var jeg bare så nervøs (det er OGSÅ mit liv han kører med!), at jeg bad ham om at holde en ordentlig afstand til bilerne foran, indtil jeg var tilfreds, så der var noget reaktionstid HAN var heldigvis en "ok" buschauffør, der hørte efter, ikke blev sur og kørte pænt resten af vejen....
Men måske det kunne være endt sådan her: nogle af de mest vanvittige historier jeg har hørt med buschauffører:
(link fjernet)
(link fjernet)
Men dermed heller ikke sagt, at det ikke er et stressende og irriterende job, de har - men det er det gud-hjælpe-mig også i andre service-sektorer, hvor det ikke nytter noget, hvis de overfuser kunderne. I det offentlige transport område kan man så åbenbart bare tillade sig det på bekostning af "kunderne", da de ofte er nød til at tage bussen.
dec 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 1 Svar: 15
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
gør du det i jeres bil
hvis jeg gjorde det i vores ville jeg blive sat til at gøre den ren alle steder med en tand børste arhh ikke lige en tand børste men jeg skulle gøre den ren
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 890
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
ps mor er selv buschauffør og sted far er last bil mand
og der må man da tit og ofte ikke have skoene inde i kabinen
Meget sur buschauffør..