historier, oplevelser, uhyggeligt? {{forumTopicSubject}}
Heej (;
Jeg keder mig, så vil høre om i har oplevet noget, klamt,skræmmende eller uhyggeligt?
For mange år siden, skulle min mor hente mig til håndbold, og hun kom 1 time for sent...
Hun fortalte mig, at min bror og hende havde været ude og gå en tur med hunden, lige pludselig står der en mand i en busk, og han er psykisk syg, min mor siger til min bror at han skal tage hunden og gå tværs over marken, og skynde sig hjem & hun skulle spurte forbi ham.. de kom ikke noget til, men ham her manden skræmte alle i byen og han blev ved med at være der.. det viste sig så hans kone ville skilles og han kendte en fra byen.. men føj hvor ulækkert & det var tordenvejr den aften, det gjorder det lidt mere skræmmende..
hvad har i af oplevelser?
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Også har jeg engang prøvet at jeg vågnede midt om natten og piisse frøs, så stod der en person i den anden ende af værelset og kiggede på mig - jeg turde IKKE sove igen!
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.911
dec 2006
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Dagen efter da jeg kigger på mobilen, stod der "Ubesvaret opkald fra 000000"
FREEEEAAAAKYYYYY !
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 890
Min historie er nok ikke så uhyggelig, men det er den for en 6-årig pige der er hunderæd for traktorer..! =)
Jeg var 6 år og havde endelig overvundet min frygt for at sætte mig ind i en traktor.. Jeg gjorde det og lige pludselig startede den...! Jeg var ved at tisse i bukserne af skræk.. I lang tid efter ville jeg ikke i nærheden af den traktor.. Jeg er selvfølgelig ikke bange for dem mere, men jeg har heller ikke lige lyst til at køre i den alene..=)
dec 2006
apr 2010
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 47
Det skal lige siges at det var aften og helt mørk, og at vi var alene på gården.
Mig og min kusine skulle ned i sadelrummet på gården. I sadelrummet er en dør til rytterstuen. Den er altid lukket, og det var den også. Men da vi havde redet og skulle ned med alle tingende stod den helt åben. Jeg gik så over og lukkede den helt og så gik vi op for at muge og lave mad. Da vi så skulle ned med maden var døren åben igen. Jeg råbte bare døren er åben og så løb vi op. Så kom 2 andre vi kender og vi gik sammen derned igen. V fortalte dem det, og så lukkede en af dem døren. Vi har så fået afvide at en af dem skulle hente et skridttæppe og så var den åben igen. Hun var også bare løbet skrigende op og nægtede så at gå derned før hendes mor gik med.
Det var ret uhyggeligt da det skete fordi vi var alene og der var helt mørkt.
historier, oplevelser, uhyggeligt?