{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Kalder Guldager området (Esbjerg) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg tror at jeg har taget en meget svær beslutning.... Jeg vil gerne låne min dejlige hest ud til nogle som kan passe hest ved Guldager området ved Esbjerg. Hun er en utrolig dejlig hoppe som udviser utrolig meget kærlighed til hendes ejer. (Det er Savoy som er billeder af inde på min profil)
Jeg vil gerne låne hende ud til en (eller2) som vil tage hånd om hende lige som om at det var deres egen.
Jeg vil ikke sælge hende da jeg har prøvet det en gang og der redede jeg hende fra en tur på slagteriet..... En utrolig ubehagelig oplevelse så sælges skal hun ikke!
Men hvis der er nogle som står og mangler en hest så skal i være velkommen til at kontakte mig på : 22592759
Ring og få en snak. Det koster ikke noget og du forpligter dig heller ikke til noget. Det der er vigtig for mig er at hest og rytter passer sammen så der vil også være noget med at i eller du skal ud og se om det overhovedet er noget.
Det eneste som ikke engang er en forhindring er at hun er ved at være oppe i alderen. Hun er 19 år. Men det skal siges at jeg havde en pige ude at ride på hende for et års tid siden og da hun havde redet lidt rundt sagde hun at hende kunne hun tænke sig at have med til nogle stævner... Jeg sagde til hende at det måtte hun da gerne men spurgte hende hvor gammel hun egentlig troede at hun var? Så sagde hun at jamen hun måtte vel være omkring 8-10 år.... Men nej. Jeg sagde at hun kunne lægge de to tal sammen og så var hun ved at være der. Det ville hun ikke tro på til at starte med så blev nød til at finde beviser.
Så man kan ikke mærke på hende at hun er så gammel og jeg vil sige at når hun kommer i kondition så vil det ikke være noget problem at ride på hende optimalt (1 time om dagen) eller noget i den stil.
Men hvis der er nogle der er friske på sådan en dame så skriv eller ring endelig.
Håber at hun kan få en god hestepasser. Det fortjener hun virkelig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalder Guldager området (Esbjerg)
  • #1   23. apr 2006 ej.. hvor er det bare træls at jeg ikke kommer hjem fra kostskolen i Struer før 2007... smiley
    Min mor bor i Esbjerg så jeg ville have mulighed for at passe/ride din hest... ej ha....

    Men held og lykke med at finde en passer/rytter;-)


Kommentér på:
Kalder Guldager området (Esbjerg)

Annonce