I er en kæmpe hjælp :P {{forumTopicSubject}}
Sidder godt lænet tilbage i sofaen med den bærbare og fedter rundt på HG som jeg efterhånden gør fast hver aften herinde Jeg er nyudklækket hestemor på 2. mdr og har virkelig meget og lære endnu
Men så er det jo godt der er HG og en masse dejlige mennesker herinde der er klar til at hjælpe med en masse begynder spørgsmål
Ja det jeg "bare" ville sige er. Jeg er rigtig glad for alt den hjælp i altid gir alle i dejlige mennesker der er herinde det har virkelig været en stor hjælp at lige kunne oprette et indlæg eller søge rundt i gamle debatter Og der er altid en eller flere der gir sig tid til at hjælpe med ens problemer og dårlige nerver om hvorfor et hår vender den forkerte vej . he he.
Tusind tak til alle for alt den hjælp der er herinde det er dejligt med så mange aktive brugere så man får hurtig svar på spørgsmål.
Ja måske et tosset indlæg ville da bare gerne sige det i stedet for kun at tænke det ;) Håber i alle får en skøn aften inde i varmen med det her kedelige efterårsvejr
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
Dejligt indlæg.
Håber også du får en skøn aften
dec 2003
Følger: 51 Følgere: 37 Heste: 10 Emner: 87 Svar: 537
Såååehhh du spørger bare, hvad end det må være
dec 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 70
Min dyrlæge ville nok blive træt af at have mig i røret hver dag hvis jeg ikke kunne komme med mine fjollede spørgsmål herinde . hi hi .
nov 2008
Følger: 157 Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 807
håber du også får en god aften
I er en kæmpe hjælp :P