{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Eula
Eula
Følger: 2 Emner: 14 Svar: 46

Forsikring OSV - handelsundersøgelse. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen mig og min mor står i et dilemma ... Vi vil rigtig gerne vide hvilken forsikring der er billigt til hesten som koster 20.000 osv. og hvordan man gør.

Men nu til dilemmaet vi vil gerne ha en undersøgelse på denne heste for at se om han går igennem undersøgelsen men.... ejerne som er et slags araber stutteri af en art vil ikke gå med til det så hvidt som jeg har forstået det på min mor hvilket bekymre mig lidt... hvad kan vi gøre ved det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring OSV - handelsundersøgelse.
  • #1   13. okt 2010 Hvis I vil købe, så bør klart lade den handelsundersøge..

Hvis den går igennem undersøgelsen, kan I sagtens forsikre den uden anmærkninger.

I ringer bare til et selskab og beder dem sende papirene, som i skal bruge, for at kunne forsikre den..

Jeg har min forsikret ved kongeriet danmarks hesteforsikring.
    det er ikke så dyrt ved dem

• Eula
    Eula Tilmeldt:
    okt 2010

#2   13. okt 2010 Jamen hva så hvis ejerne ikke vil lade den blive undersøgt hva gør vi så ?:S

• #3   13. okt 2010 Hvis de ikke vil have, at I får den handelsundersøgt, så synes jeg ikke at I skal købe den.. for det tyder jo på, at den har en fejl, som de ikke vil oplyse

• #4   13. okt 2010 undersøgelsen foregår self for jeres egen regning, hvis de ikke vil betale..

Men det er normalt at man lader hesten gennemgå sådan en inden salg.

• #5   13. okt 2010 Har altid brugt Kongeriget Danmark til mine heste.

Og vil sælger ikke lade Jer få en undersøgelse på hesten, tænker jeg mit............... Så ville jeg klart finde et andet sted at handle.

• #6   13. okt 2010 eller inden køb, må jeg nok hellere sige

• Eula
    Eula Tilmeldt:
    okt 2010

#7   13. okt 2010 Jamen vi vil helst købe denne hest... men vi må lige få os en snak med dem :).

• #8   13. okt 2010 Giver de andre ret...
    Hvis avler ikk vil lade jer handelsundersøge hesten så lad være med at købe den...
    Der er mange andre gode heste...
    Hvis en avler ikk vil lade jer undersøge den burde i vende om med det samme og ud af døren...
    Har selv været uheldig i en handel og jeg mistede 35000 kr og hesten...

• #9   14. okt 2010 Enig med de andre, der er noget mugent ved det, hvis de ikke vil lade den undersøge hmm

Kommentér på:
Forsikring OSV - handelsundersøgelse.

Annonce