452 visninger
|
Oprettet:
STOP HÆVNEN {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes Vi, igen, skulle prøve at komme hævnen til livs. Jeg vil foreslå at folk skriver sig på her, så andre kan se at vi faktisk er mange der er enige om det her, og så løbende kigger i tråden, dvs. også om en mrd, og når nogen bliver opmærksomme på hævn kommentare og karakter, så skriv deres brugernavn her samt hvad de har gjort, så andre kan se hvem de skal holde sig langt væk fra. Men lad nu vær med at synke lige så dybt og hævn tilbage....
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Tiril R
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 360 Svar: 3.824
feb 2006
hmmm - ja du har ret... sorry... men hvordan stopper man så dem der er knap så venlige herinde... der er flere der truer med at slette deres heste, fordi de ikke syntes det er rart herinde.... =( og det ville være så ærligt, da det eller kunne være så rart herinde....
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
Det var sådan noget man gjorde da man var 12..
Har selv været slem til det engang, og jeg er vist ikke den eneste ??
Men kan nu ikke længere, og har ikke kunnet det i LANG tid, se nogen mening med hævn karaktere..
feb 2006
av - den sveg.... jeg respektere fuldt ud din holdning, men jeg mener stadig ikke hævn er ok. Der er da mange der har givet mig lav og middel, hvor jeg stadig syntes deres heste er lige kønne af den grund og har givet f.eks. høj....
nov 2005
Jeg sletter da gerne min, hvis nogen beder pænt om det.
Bare fordi de ikke kan tåle at høre andres mening.
Synes ikke middel er en dårlig karkater, og Le-cis har da også fået et ar stykker.
Jeg har 2 gange spurgt til middel, men ellers ikke.
Det gider jeg ikke bruge tid på. Så forstår virkelig ikke dem som hidser sig op over det.
feb 2006
feb 2006
nej det gør jeg egentlig heller ikke... men det er ikke rart at få smidt skældsord i hovedet...
feb 2006
æhhh - er du sur?? du lyder lidt sur... og det var da bestemt ikke min mening at gøre dig sur...
nov 2005
Er fuldstændig enig med dig i at hævnen burde stoppes..
Men så længe der er nogle der fortsætter det (som tit børn under 12 ) er det svært at komme det til livs..
Måske skulle vi foreslå HG en aldersgrænse ? Om at man ikke kan blive bruger før man er 12 ?
eller ?!
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
feb 2006
det kunne være en mulighed... men jeg tror desværre også der er nogle over 12 der er llidt for rappe i munden...
nov 2005
nov 2005
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 265
feb 2006
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 178 Svar: 1.141
Det er min overbevisning, at ingen bruger.... heller ikke hævnere... har lyst til at få den ene kommentar efter den anden, med spørgsmål om de giver hævnkarakterer.
Men vi skal også selv, være ekstrem grundige, når vi giver lav til en hest/pony.
Altid skal der følge en begrundelse med - hvordan skal den anden ellers forstå, at det er en fair karakter, og ikke hævn for et eller andet?
Spar ikke på ordene i begrundelsen, brug et pænt og velovervejet sprog, og giv gerne brugeren et par råd med på vejen, hvis der er noget du mener der kan gøres bedre med billderne.
Vær også villig (og hurtig) til at ændre en lav karakter, såfremt billederne/hesten er blevet forbedret/forskønnet.
aug 2005
Spørg efter en udførlig begrundelse, og spørg om det er hævnkarakter (det sker nemlig ikke noget ved at spørge).
Derved kan det ikke undgå, at vi andre opdager det, og begynder at blande os.
Og så starter festen for alvor ;o)
aug 2005
Jeg kigger tit "Kommentarer" igennem (find den foroven) for at se hvad folk skriver til hinanden derude.
Prøvede lige at lave en søgning på 'hævn', og derefter på 'lav' - fårk!, der er en der har haft travlt!
Mon ikke det er noget der skal holdes øje med...
aug 2005
Men jeg blev godt nok noget paf over resultatet på 'lav'.
Jeg kiggede så på tidspunkterne og ikke selve profilerne.... det har jeg gjort nu, og der er p.t. intet i vejen med karakterene.
aug 2005
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Svar: 5
Når lidt, men godt kan beskrive hesten lige sååå godt... ???
Den engelske tekst kom ind... Og ja, den skal jeg lige have oversat til dansk, så dem under engelsk i skolen alder, også kan læse den.. Det er min fejl..
men den kom herind, da jeg snakkede med en heeelt anden en om racen på en anden hesteside.. Sagde til hende, at jeg lige slår to fluer med et smæk, ved at sætte teksten om racen herind..
Da Anette spurgte efter mere tekst, gav jeg links til mere tekst.. Om lige netop den hest.. Er et forkert... ???
Hvis det er, så siger jeg undskyld..
Men har altid været vandt til, at links er taget imod med kyshånd.. Ikke tvære miner..
Er det i orden, at man som 15 årig, må skrive arrigt og i mine øjne uopdragent tilbage.. ???
Hvis ja, så er der noget jeg har misforstået.. Desvære
Jeg bad om en ordentlig tone, hun bad om en karakter.. Hun fik en karakter, med besked om, at den blev bedre, når hun ville sætte sig ind i hvad det var hun havde med at gøre..
For når man giver underlige beskeder til en med en anderledes hesterace, ja så må man finde sig i at få svar på tiltale..
Vil man ikke det, ja så kan man slette det man har skrevet eller slette karakteren igen..
I hyler op om fair karkaterer herinde.. FINT, det kan jeg nemt tilslutte mig...
Men er det fair, at få lavere karkater, bare fordi man har en hesterace, der i manges øjne er ukendt... ?????
Og så lige en anden ting... Er det fair, at få beskidte sms fordi man ikke lige bøjer sig i støvet for en 15 årig.. ????
Mkh.
Else
STOP HÆVNEN