{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

seriøst...: {{forumTopicSubject}}

jeg føler ( dette er ikke ogen kritik eller noget:)
men jeg føler at for et være en god rytter skal man have inten pioneer støvler eller tretorn, og en gpa eller john whitaker hjelm. og hvis man ikke har det er man bare en plat rytter...:(
jeg syndes ikke det skal have noegte med udstyret at gøre men hvordan man rider hvad syndes i :(:
ikke fordi det påvirker mig vær dag:) haha bare lige noget der skulle ud:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seriøst...:
  • #1   3. okt 2010 folk der siger at man skal have en vist type udstyr eller et vist mærke for at være en god rytter, har glemt hvad der vil sige at være et heste menneske. Brug det udstyr du gerne vil have og glem resten smiley

  • #3   3. okt 2010 Jeg er helt enige med jer. Bare fordi man har alt mærke udstyret betyder det vel ikke at man rider godt??? eller er det mig der har misforstået noget smiley

    - Jeg har osse en John Whitaker (staves?) hjelm, og det er fordi jeg synes den er utrolig behagelig at have på og jeg bruger min ridehjelm 3-6 timer om dagen... Men den har altså ikke gjordt mig til nogen bedre rytter!!


  • #5   3. okt 2010 påklædningen betyder ikke en s**d hvis man ikke har den nødvendige erfaring/træning til at ride bliver man ikke bedre at noget bestemt udstyr personligt fortrækker jeg mine leggins mine ridebukser fra horze og har kun det mest nødvendige udstyr til min pony der er ingen grund til at have mere end man får brugt

  • #7   3. okt 2010 jeg har den sorte klub jakke fra horze og den er faktisk bedre end min vendindes dyre ridejakke. sådan!! =D

  • #8   3. okt 2010 Jeg har da set mange små ryttere med pioneer støvler og gpa hjelm, uden at de var særligt gode til at ride smiley

  • #9   3. okt 2010 Man bliver da ikke en bedre rytter fordi man rider i mærketøj.

  • #11   3. okt 2010 Man kan jo ride i det man føler sig godt tilpas i.
    bare husk ridehjælmen.


  • #13   3. okt 2010 Jeg har en veninde som er blevet disset herinde fordi hun havde en ikke så moderne hjelm, og red med jordpurs og leggins :D.
    Virkelig latterligt..


  • #14   3. okt 2010 ikke bare bliver man en bedre rytter af at have disse ting på... man bliver et bedre menneske! mindst (!)

  • #16   3. okt 2010 Bettemus: Er ret sikker på at hun mener det meget ironoisk !xD

  • #18   3. okt 2010 Ja jeg vil da indrømme jeg både har pioneer, gpa og whitaker, men det har nok noget at gøre med jeg synes det hele er mega behageligt og synes det er noget fedt udstyr, og ja komforten for mig skal være i top, men man bliver bestemt ikke nogen bedre rytter af at have de ting... smiley

  • #19   3. okt 2010 100% enig med Camilla Stormont - som jeg så tit er smiley

  • #20   4. okt 2010 Camilla Stormont:
    YES :D:D. Så rider vi nøgne rundt :b


  • #21   4. okt 2010 Jeg vil hellere have en super dygtig og god hest - end at have mærkevare udstyr...
    Det ser da mægtig fin og flot ud når folk har fint og fancy dyre mærkevarer- men bliver hesten bedre af det???
    Rid i det du syntes du har det godt og komfortabelt i - tænk ikke så meget over hvad andre tænker - gør som du selv syntes - det er jo ikke udstyret som gør at man er god/dygtig....


  • Sophia H
    Sophia H Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #22   4. okt 2010 Jeg ville også mene at "mindre udstyr jo bedre" - men naturligvis er der mærkervarer med status, og grunden til de har status er at du er sikret en god kvalitet. Godt kvalitet mener nogle jo er det der betyder aller mest. En rytter der har alle de dyrer ting vil måske være elendig på en hest, men andre der ser ham/hende tænker måske "Hold da op hun må være god" (Fordi hun har brugt mange penge på dyrt udstyr) - jeg kan godt se fornuften i at man gerne vil have godt dyrt udstyr, men det er bestemt ikke det jeg bedømmer rytteren ud fra.

  • #23   4. okt 2010 tak for jeres kometar men jeg kender mange der tror man er bedre og mere ''verdifuld'' og mere populær når man har det udstyr....

  • #24   4. okt 2010 Altså jeg har bare en billig hjelm fra Harald Nyborg, og korte støvler og leggins fra Hööks, og jeg føler mig da hverken bedre eller dårligere. xD

  • #26   4. okt 2010 til assi:

    Jo man bliver helt bestemt en bedre rytter hvis man feks køber en lære hest, hvis man ikke har så meget rutine i at ride.
    Hvorimod man sagtens kan købe en unghest, hvis man har meget erfaring.( alt efter hvordan unghestens sind/temp. er)
    Desuden vil en "skide" god hest motivere mig mere end en dårlig.
    Men du har helt ret ,som sådan bliver man ikke en bedre rytter!!!


  • #27   4. okt 2010 Hmm Assi vi er ikke enige - sikker på at Don Schufro kunne lære enhver rytter temmelig meget.
    Selvfølgelig har en total nybegynder ikke noget at kunne lære på en sådan hest( den er sikkert for tændt til rigtig mange ryttere) - men kan ihvertfald med min erfaring stadig konkludere at uerfarne ryttere gø r klogest i at købe en lærehest.
    Hvis hesten kan alle øvelser skal rytteren ikke bruge mange forsøg og kræfter på at lære selv at udføre øvelser....
    Træning gør alle bedre selv øvede ryttere - sådan set derfor man træner...
    Men nok om det det var jo egentligt udstyr det handlede om - og enhver har jo lov til at have sin mening.



  • #28   1. dec 2010 jeg har animo, tretorn, gpa, whitaker, piooner og det hele. men føler mig skam ikke bedre end andre af den grund smiley jeg syntes bare det er vildt flot smiley og så syns jeg det er fedt at man gør lidt ekstra smiley men hver sin mening. jeg har da mange veninder der rider med ridetøj osv fra horse og hooks. det er ikke sådan at jeg ikke kan handle noget i horze feks smiley men gir jer helt ret i at jeg syntes det er plat at man bliver ræjkt ned pga det tøj man har. ligesom jeg syntes det er latterligt at nogle landsryttere føler sig sååå store at de ikke kan snakke med folk på d-plan smiley

    bare min mening smiley


Kommentér på:
seriøst...:

Annonce