Pille galt i halsen HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Ja jeg tager sådan nogle piller.. normalt er de rimeligt små og 'aflange'. nu har jeg så fået nogle nye (det er de samme piller, de ser bare anderledes ud) som er ret store og helt runde. Hver gang jeg har skulle sluge dem har det gjort ooooondt, og man kan bare mærke hvordan den laaangsomt glider heeele vejen ned gennem halsen..
Men her til aften har den siddet i min hals stortset det samme sted i 1½ time nu! det gør SÅ SÅ ondt!! det er helt vildt - både når jeg bare sidder normalt, og ISÆR når jeg synker. Jeg har normalt en høj smertetærskel tror jeg det hedder, og piver ikke så let, men det her er virkelig slemt s:
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg har prøvet at drikke vand, spise noget, og jeg har stået i lang tid og forsøgt at kaste op, og det er som om min krop gerne vil kaste op, men den kan ikke, der kommer kun en masse spyt ud. Heller ikke selvom jeg nærmest kunne skubbe pillen opad og stak en finger i halsen (jeg var virkelig desprerat!) så hjalp det ikke.
HVAD skal jeg gøre? Kan jeg virkelig bare sidde her og vente på den glider ned ad sig selv? Det virker ikke som om den har tænkt sig det foreløbig.. -.-
feb 2010
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 32 Svar: 198
Kan man ikke ringe til vagtlægen?
Eller så prøv at drik en masse sodavand, det kan være det opløser pillen(;?
okt 2005
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 457 Svar: 2.106
dec 2005
Følger: 148 Følgere: 141 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 1.023
kender det alt for godt :P. det føles næsen som den ætser ens hals.
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.027
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.399
Pille galt i halsen HJÆLP